بهترین کلینیک کاشت مو در گیشا

بهترین کلینیک کاشت مو در گیشا تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در گیشا تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده گیشا هستید، این مطلب را از دست ندهید.

گیشا نام یکی از محله‌های شمال‌غرب تهران واقع در منطقه دو تهران است که برخی از مراکز تخصصی کاشت مو در این محدوده قرار گرفته است. در جدول زیر آدرس و شماره تماس برخی از بهترین مراکز تخصصی کاشت مو در گیشا تهران را درج کرده ایم.

بهترین کلینیک کاشت مو در گیشا تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک ادونیس تهران، گیشا، نبش کوچه 39 02186110849
2 کلینیک کاشت نیسا تهران، گیشا، کوی نصر 02188230025
3 کلینیک دکتر فراهانی تهران، گیشا، مجتمع تجاری ستاره نصر 02188231608
4 کلینیک ویولت تهران، خیابان گیشا، خیابان علیالى غربى، پلاک 77 02188240822
5 کلینیک میراکل تهران، گیشا، نبش کوچه حسینی 02188484106

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده گیشا تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده گیشا فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو گیشا هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده گیشا تهران

بهترین دکتر کاشت مو در گیشا کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در گیشا را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در گیشا کیست؟

هزینه کاشت مو در محدوده گیشا

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده گیشا هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده گیشا تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران