بهترین کلینیک کاشت مو در دروس تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در دروس تهران می‌پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده دروس هستید، این مطلب را از دست ندهید.

دروس یکی از مناطق مهم در تهران است که برخی از مراکز تخصصی کاشت مو در این محدوده قرار گرفته است. اگر به دنبال آدرس و شماره تماس کلینیک کاشت مو طبیعی در دروس تهران هستید به جدول زیر مراجعه فرمایید.

بهترین کلینیک کاشت مو در دروس تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 مرکز پوست و مو پاسارگاد تهران، دروس، نبش بهستان 9 02122578532
2 کلینیک هبه تهران، دروس، بین بهستان نهم و دهم، پلاک 440 02122541104
3 کلینیک دکتر شمس تهران، دروس، احتشامیه 02122558718
4 کلینیک تخصصی پوست و مو دانیان تهران، دروس، اقامیری 02122591633
5 کلینیک کاشت مو آلا تهران، دروس، نبش کوچه گلستان هشتم، روبه رو پمپ بنزین 02122559005

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده دروس تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده دروس فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو دروس هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده دروس تهران

بهترین دکتر کاشت مو در دروس کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در دروس را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در دروس کیست؟

هزینه کاشت مو در محدوده دروس

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده دروس هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده دروس تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران