بهترین کلینیک کاشت مو در قلهک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در قلهک تهران می‌پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده قلهک هستید، این مطلب را از دست ندهید.

محله قلهک تهران در منطقه 3 شهرداری تهران قرار دارد که مراکز تخصصی برای کاشت مو طبیعی قرار گرفته است. در جدول زیر آدرس و شماره تماس کلینیک های تخصصی کاشت مو در قلهک تهران را درج نموده ایم.

بهترین کلینیک کاشت مو در قلهک تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک کاشت مو برکه تهران، ،بالاتر از مترو قلهک، روبروی خیابان دولت، کوچه امامزاده 02122612108
2 کلینیک کاشت مو قلهک تهران، قلهک، کدویی، بین طباطبایی و کارون 02122645245
3 کلینیک دکتر امیری تهران، بالاتر از دوراهی قلهک، ساختمان 1357 02122615383

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده قلهک تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده قلهک فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو قلهک هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده قلهک تهران

بهترین دکتر کاشت مو در قلهک کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در قلهک را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در قلهک کیست؟

هزینه کاشت مو در محدوده قلهک

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده قلهک هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده قلهک تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران