بهترین کلینیک کاشت مو در قیطریه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در قیطریه تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده قیطریه هستید، این مطلب را از دست ندهید.

قیطریه در شمال تهران و نزدیک محله های معروف نیاوران و فرمانیه قرار دارد و برخی از کلینیک های تخصصی کاشت مو در این محدوده قرار گرفته است. اگر به دنبال آدرس و شماره تماس مراکز تخصصی کاشت مو در قیطریه تهران هستید، به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین کلینیک کاشت مو در قیطریه تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک زیبایی مهرنگار تهران، مترو قیطریه، بلوار صبا، خیابان کریمی 02122399328
2 کلینیک زیبایی نسیم تهران، 35 متری قیطریه، حد فاصل پارک قیطریه و پل صدر 02122694500
3 کلینیک رویان تهران، قیطریه، تقاطع قیطریه و بلوار اندرزگو، کوچه کیارنگ، انتهای کوچه خسرویی جنوبی 02122885892
4 کلینیک زیبایی قیطریه تهران، قیطریه 09120043630
5 کلینیک زیبایی ژاوا تهران، قیطریه، خیابان خراسانی، جنب باشگاه شکوه 02122244426

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده قیطریه تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده قیطریه فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو قیطریه هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده قیطریه تهران

بهترین دکتر کاشت مو در قیطریه کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در قیطریه را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در قیطریه کیست؟

هزینه کاشت مو در محدوده قیطریه

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده قیطریه هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده قیطریه تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران