بهترین کلینیک کاشت مو در کامرانیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در کامرانیه تهران می‌پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده کامرانیه هستید، این مطلب را از دست ندهید.

کامرانیه یکی از محله مهم در تهران است که برخی از کلینیک های تخصصی کاشت مو در این محدوده فعالیت می کنند. ما نیز به درخواست شما عزیزان آدرس و شماره تماس کلینیک تخصصی کاشت مو در کامرانیه تهران درج شده است.

بهترین کلینیک کاشت مو در کامرانیه تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک کاشت مو هلیا تهران، خیابان کامرانیه شمالی، خیابان تاجیکی، پلاک 1 02179547
2 کلینیک ایده آل تهران، کامرانیه شمالی، جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان کامرانیه 09126355542
3 کلینیک زیبایی دکتر دلبری تهران، ابتدای کامرانیه، مجتمع اداری نارون، طبقه 2، واحد 214 02126104480
4 کلینیک های رویان سلامت تهران، خیابان کامرانیه شمالی، خیابان مینا، ابتدای خیابان رحمانی 02141936
5 کلینیک سپینود تهران، کامرانیه 02126254071

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده کامرانیه تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده کامرانیه فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو کامرانیه هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده کامرانیه تهران

بهترین دکتر کاشت مو در کامرانیه کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در کامرانیه را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در کامرانیه کیست؟

هزینه کاشت مو در محدوده کامرانیه

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده کامرانیه هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده کامرانیه تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران