بهترین کلینیک کاشت مو در میدان آرژانتین

بهترین کلینیک کاشت مو در میدان آرژانتین تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در میدان آرژانتین تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده میدان آرژانتین هستید، این مطلب را از دست ندهید.

میدان آرژانتین (Argentina Square) در منطقه 6 تهران و در محله ساعی قرار گرفته است و برخی از کلینیک‌های تخصصی کاشت مو در این محدوده قرار گرفته است. در جدول زیر آدرس و شماره تماس مرکز تخصصی کاشت مو در میدان آرژانتین تهران درج شده است.

بهترین کلینیک کاشت مو در میدان آرژانین تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک کاشت مو مولیان تهران، آرژانتین، خیابان 16 بخارست، پلاک 13 02122475268
2 کلینیک تخصصی پوست و مو آذین تهران، آرژانتن، خیابان بهشتی، خیابان وزرا 02188647878
3 مرکز لیزر و زیبایی مینروا تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، بن بست آفرین، پلاک 3 02188647309

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده میدان آرژانتین تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده میدان آرژانتین فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو میدان آرژانتین هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده میدان آرژانتین تهران

بهترین دکتر کاشت مو در میدان آرژانتین کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در میدان آرژانتین را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در میدان آرژانتین کیست؟

هزینه کاشت مو در محدوده میدان آرژانتین

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده میدان آرژانتین هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده میدان آرژانتین تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران