بهترین کلینیک کاشت مو در فرحزاد

بهترین کلینیک کاشت مو در فرحزاد تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در فرحزاد تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده فرحزاد هستید، این مطلب را از دست ندهید.

محله فرحزاد یکی از محله های شمالی تهران است که مراکز کاشت موی طبیعی زیادی در این محدوده فعالیت می کنند. ما نیز در جدول زیر آدرس و شماره تماس کلینیک های کاشت مو در فرحزاد تهران درج شده است.

بهترین کلینیک کاشت مو در فرحزاد تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک کاشت مو هورسام تهران، بلوار فرحزادى، خيابان حافظى، روبروى اريكه ايرانيان 02122085822
2 کلینیک گلبان تهران، بلوار فرحزادی، خیابان تربیت معلم، خیابان گلبان 09120165592
3 کلینیک پوست سارا تهران، محله درختی (سپهر)، بلوار فرحزادی، خیابان عباس اناری 02188697914
4 کلینیک پوست مو زیبایی و لیزر دادمان تهران، محله درختی (سپهر)، بلوار فرحزادی، بلوار دادمان، روبروی خیابان حسن سیف 02188074610

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده فرحزاد تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده فرحزاد فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو فرحزاد هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده فرحزاد تهران

بهترین دکتر کاشت مو در فرحزاد کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در فرحزاد را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در فرحزاد کیست؟

هزینه کاشت مو در محدوده فرحزاد

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده فرحزاد هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده فرحزاد تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران