بهترین کلینیک کاشت مو در اقدسیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در اقدسیه تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده اقدسیه هستید، این مطلب را از دست ندهید.

اقدسیه یکی از محله های پر رفت و آمد تهران است که برخی از مراکز کاشت موی تخصصی در این محدوده فعالیت می کنند. در جدول زیر آدرس و شماره تماس کلینیک تخصصی کاشت مو  در اقدسیه تهران قرار گرفته است.

بهترین کلینیک کاشت مو در اقدسیه تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک نیکان تهران، اقدسيه، بلوار ارتش، اراج، روبروی بيمارستان نيكان 02122952006
2 کلینیک دکتر قنبری تهران، اقدسیه، نبش شهید لنگری، روبروی مدرسه رضایی راد 02122286467
3 کلینیک کاشت مو اقدسیه تهران، میدان اقدسیه، بلوار ارتش، خیابان نخل، نبش کوچه بهاران 02126258810
4 کلینیک دکترسیدعلی اصغرحسینی تهران، میدان اقدسیه، جنب آزمایشگاه اقدسیه 02122819860
5 کلینیک زیبایی ونیز تهران، میدان اقدسیه، جنب مترو اقدسیه، مجتمع اقدسیه 02122828647

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده اقدسیه تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده اقدسیه فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو اقدسیه هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده اقدسیه تهران

بهترین دکتر کاشت مو در اقدسیه کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در اقدسیه را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در اقدسیه کیست؟

هزینه کاشت مو در محدوده اقدسیه

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده اقدسیه هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده اقدسیه تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران