بهترین جراح ابدومینوپلاستی در قزوین

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در قزوین

فرشته مقامی

ابدومینوپلاستی یا "شکم تاک" یک جراحی زیبایی یا ترمیمی است. برای سفت کردن ماهیچه هایی که به دنبال بارداری شل شده یا شکافته شده اند یا برای برداشتن چربی و پوست شل اضافی شکم پس از کاهش وزن زیاد استفاده می شود.اگر به دنبال عمل ابدومینوپلاستی در قزوین هستید، در این لیست از وبسایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در قزوین می پردازیم. با ما همراه شوید.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در قزوین

ردیف نام جراح نشانی شماره تماس
1 دکتر نادر خواجه شاهزانیان قزوین، خیابان بوعلی، ساختمان پزشکان بوعلی، طبقه سوم 02833245447
2 دکتر عارف مصلایی قزوین، خیابان بوعلی، روبروی بیمارستان بوعلی، ساختمان پزشکان عرفان، طبقه چهارم 02833230678
3 دکتر احسان مشیری قزوین، تقاطع خیام شمالی، فلسطین، بالای آرایش جهان، ساختمان 531، واحد 5 02833350120
4 دکتر محسن محمد نژاد قزوین، خیابان دانشگاه، چهارراه استاندارد، کوچه 31، پلاک 22، کلینیک رادمهر، طبقه همکف 09309048915
5 دکتر محمد بقائی قزوین، ابتدای خیابان فردوسی جنوبی، قبل از سینما ملت، بن بست مینا، ساختمان پزشکان آزادی 09057975998
6 دکتر مهران خرم قزوین، بوعلی شرقی، جنب آزمایشگاه پیشرو، ساختمان اروند، طبقه 4، واحد 7 09028425705
7 دکتر محمد سروش قزوین، بلوار مدرس شمالی، نبش کوچه مهدیخانی، ساختمان فاخر، طبقه 2، واحد 3 02833350558

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در قزوین

ابدومینوپلاستی یک عمل جراحی زیبایی است که برای صاف‌تر و محکم‌تر کردن شکم انجام می‌شود. چربی و پوست اضافی از ناحیه شکم برداشته می شود تا ماهیچه ها و بافت های ناحیه شکم سفت شوند.در لیست بالا از بهترین جراحان ابدومینوپلاستی در قزوین جمع آوری شده که به بیماران طیف کاملی از روش‌های جراحی شکم را به بیماران ارائه می‌دهند.

در صورتی که به دنبال جراح لیپوماتیک در قزوین هستید، ما اطلاعات بهترین جراحان در این زمینه را در لینک درج شده در اختیار شما قرار داده ایم.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در قزوین

اگر قصد مراجعه به بهترین جراح پیکرتراشی در قزوین را دارید، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

اخذ نوبت اینترنتی جراح ابدومینوپلاستی در قزوین

گرفتن نوبت به صورت آنلاین یکی از قابلیت های سایت کلینیک زیبایی است که این روزها یکی از پرکاربردترین خدمات ما می باشد. بدون اتلاف وقت و درگیری در ترافیک های سنگین نوبت مراجعه خود را دریافت کنید. شما می توانید در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل جراح ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی در قزوین چقدر است؟

دستمزد جراح برای جراحی شکم بر اساس تجربه، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب خواهد بود. لطفاً برای تعیین هزینه نهایی خود با مطب جراح پلاستیک خود مشورت کنید.

اکثر طرح های بیمه درمانی، جراحی زیبایی شکم یا عوارض آن را پوشش نمی دهند، اما بسیاری از جراحان پلاستیک برنامه های تامین مالی بیمار را ارائه می دهند، بنابراین حتما بپرسید.

مشاوره آنلاین با بهترین جراح ابدومینوپلاستی در قزوین

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در قزوین

مشاوره گرفتن به ضورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون نیاز به رفتن به مطب پزشک و معطل شدن در آنجا به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید. کافیست در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

کلام آخر

از این که تا پایاین این لیست ما را همراهی کردید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران