بهترین جراح ماموپلاستی در مرودشت

بهترین جراح ماموپلاستی در مرودشت

فرشته مقامی

ماموپلاستی درمانی یک روش جراحی برای برداشتن سرطان سینه (درمانی) و تغییر شکل (ماموپلاستی) پستان با برداشتن بافت و پوست است. این عمل هم به عنوان نوعی درمان سرطان سینه و هم برای حفظ شکل طبیعی سینه انجام می شود.در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح ماموپلاستی در مرودشت پرداخته ایم. با ما همراه شوید..

بهترین جراح ماموپلاستی در مرودشت

ردیف نام جراح نشانی شماره تماس
1 بهنام ایزدی مرودشت، بعد از زیر گذر معلم، مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت 09173038820

دکتر خوب برای عمل ماموپلاستی در مرودشت

تمام پزشکانی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان متخصصین در زمینه عمل ماموپلاستی هستند. این پزشکان با رعایت اصول زیبایی و بهره مندی از تکنیک های به روز در جراحی ماموپلاستی توانسته اند نتایج خوبی بعد از عمل به ارمغان بیاورند. همچنین در صورتیکه به دنبال جراح خوب برای عمل پروتز سینه در مرودشت هستید، در لینک درج شده اطلاعات برخی از بهترین جراحان در این زمینه را در اختیارتان قرار داده ایم.

بهترین جراح ماموپلاستی در مرودشت

اگر قصد مراجعه به بهترین جراح لیفت سینه در مرودشت را دارید، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

هزینه عمل زیبایی ماموپلاستی در مرودشت

هزینه جراحی ماموپلاستی در مرودشت شامل بیهوشی، امکانات اتاق عمل یا سایر هزینه های مرتبط نمی شود. لطفاً برای تعیین هزینه نهایی خود با مطب جراح پلاستیک خود مشورت کنید.هزینه کوچک کردن سینه می تواند متفاوت باشد. هزینه جراح ممکن است بر اساس تجربه او، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت باشد

اخذ نوبت اینترنتی بهترین جراح ماموپلاستی در مرودشت

بهترین جراح ماموپلاستی در مرودشت

از آنجایی که در شهر مرودشت شلوغی و ترافیک ها زیاد است تیم کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران گرامی امکان نوبت دهی آنلاین از کلینیک های معتبر لیزر در این شهر را فراهم کرده است. شما می توانید در جدول فوق روی نام مجموعه مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را رزرو نمایید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران