بهترین جراح پروتز سینه در قزوین

بهترین جراح پروتز سینه در قزوین

فرشته مقامی

پروتز سینه یک فرم مصنوعی سینه است که جایگزین شکل تمام یا بخشی از سینه برداشته شده می شود.در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح پروتز سینه در قزوین می پردازیم. در صورتی که دنبال دکتر خوب برای عمل پروتز سینه هستید به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین جراح پروتز سینه در قزوین

ردیف نام جراح نشانی شماره تماس
1 دکتر احمد عبدالهی قزوین، فردوسی،نبش کوچه امیر امجد 02833225533
2 دکتر پرویز ایزدفر قزوین، خیابان پادگان، روبروی اداره ثبت اسناد، ساختمان پارس 02833363639
3 دکتر شیرین نورمحمدی قزوین، خیابان نادری، ساختمان پزشکان روزبه 02833226331
4 دکتر علی طارمی ها قزوین، سبزه میدان،بن بست مینا، پلاک 9 02833221381
5 دکتر محمد رضا قندالی قزوین، بوعلی شرقی، ساختمان پزشکان آتیه 02833225797
6 دکتر مرتضی اطلس باف قزوین، فردوسی جنوبی، نبش کوچه حمام پاک 02833231299
7 دکتر مریم فرهاد قزوین، چهارراه فردوسی، ساختمان پزشکان بوعلی 02833226464
8 دکتر مسیح اله کاکویی قزوین، خیام شمالی، ساختمان رازی 02833338554

بهترین کلینیک جراحی سینه در قزوین

تمام پزشکانی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان بهترین و ماهرترین جراح پروتز سینه در قزوین شناخته شده اند. این پزشکان با استفاده از ایمپلنت های با کیفیت و درجه یک، استفاده از تکنیک های جدید در جراحی بدون هیچ گونه آسیبی به بافت سینه توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان را جلب نمایند.

در صورتی که به دنبال عمل های زیبایی دیگر هستید، اطلاعات برخی از بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در قزوین را در لینک درج شده قرار داده ایم.

بهترین جراح پروتز سینه در قزوین

هزینه جراحی پروتز سینه در قزوین

هزینه عمل پروتز سینه با توجه به نوع و برند پروتز، دستمزد جراح، هزینه داروهای مراقبتی و گن های مخصوص بعد از عمل و همچنین تعرفه بیمارستان انتخابی تعیین می گردد. شما می توانید در جلسه مشاوره با پزشک در خصوص هزینه ها به صورت دقیق سوال کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در قزوین

گرفتن نوبت به صورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی بتوانید زمان مراجعه خود را رزرو نمایید. شما می توانید در جدول بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل پزشک، ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

مشاوره آنلاین با جراح پروتز سینه در قزوین

بهترین جراح پروتز سینه در قزوین

از آنجایی که در شهر قزوین شلوغی و ترافیک ها زیاد است تیم کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران گرامی امکان مشاوره آنلاین با پزشکان متخصص در این زمینه را فراهم کرده است. شما می توانید در جدول فوق روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با پزشکان ماهر در این زمینه مشورت نمایید.

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کردید بسیار ممنونیم . در صورت هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران