بهترین متخصص پوست و مو در قزوین

بهترین متخصص پوست و مو در قزوین

فرشته مقامی

ما در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین متخصص پوست و مو در قزوین می پردازیم. در صورتی که به دنبال اطلاعات پزشکان متخصص پوست و مو و اخذ نوبت در این شهر هستید، به جدول زیر مراجعه نمایید.

بهترین متخصص پوست و مو در قزوین

ردیف نام پزشک آدرس شماره تماس
1 دکتر زهرا خلیلی قزوین، نادری شمالی، طبقه فوقانی داروخانه رازی 02833331991
2 دکتر اعظم مهرعلیان قزوین، چهارراه فردوسی، ساختمان پزشکان بوعلی، طبقه دوم 02833228786
3 دکتر داود کشاورز صفییی قزوین، چهارراه عدل، ابتدای خیام شمالی، نبش کوچه تابان، طبقه سوم آزمایشگاه سبحان 02833335707
4 دکتر محمد مهدی شعبانی قزوین، بوعلی شرقی، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه دوم 02833244106
5 دکتر محمد حسن شلویری قزوین، فردوسی، چهارراه بوعلی، ساختمان فردوسی، طبقه 3، واحد 10 02833221566
6 دکتر اکرم بهشتی روی قزوین، خیابان بوعلی شرقی،نرسیده به چهارراه خیام ، ساختمان استاد شهریار، طبقه 1 02833336254
7 دکتر کامبیز کیانی فر قزوین، خیابان خیام جنوبی، نرسیده به چهار راه شهرداری، کوچه خضری، ساختمان پزشکان جم، طبقه سوم، واحد 11 02833241777
8 دکتر محسن طاهرخانی قزوین، چهارراه فردوسی، بوعلی غربی، ساختمان پزشکان عرفان، طبقه سوم 02833230030
9 دکتر مسعود پوستی قزوین، خیابان بوعلی شرقی، روبروی استاد شهریار، ساختمان پزشکان آتیه 02833245488

بهترین فوق تخصص پوست در قزوین

در لیست بالا ما به معرفی بهترین دکتر متخصص پوست و مو قزوین پرداخته ایم، پزشکان معرفی شده در جدول بالا از برترین متخصصین پوست و مو در شهر قزوین هستند. این پزشکان در درمان و پیشگیری از بیماری های پوست، مو و ناخن تخصص دارند.  آنها خدمات مختلفی مانند روش های دارویی، جراحی و زیبایی را به شما ارائه می دهند.

اگر دنبال دکتر خوب برای درمان جوش در قزوین هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین متخصص پوست و مو در قزوین

اخذ نوبت اینترنتی متخصص پوست و مو در قزوین

یکی از قابلیت هایی که وب سایت کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران عزیز دارد اماکن گرفتن نوبت به صورت آنلاین می باشد .این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بدون اتلاف وقت و بدون نیاز به حضور و یا تماس با مطب فوق تخصص پوست و مو در قزوین نوبت خود را اخذ نمایید. کافی است در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر خود کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

مشاوره آنلاین با دکتر پوست خوب در قزوین

شما با دریافت مشاوره به صورت آنلاین می توانید دون نیاز به حضور در مطب به صورت مستقیم و به صورت آنلاین با پزشک در ارتباط باشید. در جدول فوق روی نام متخصص مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید.

بهترین متخصص پوست و مو در قزوین

هزینه ویزیت متخصص پوست و مو در قزوین چقدر است؟

هزینه ویزیت متخصص پوست و مو در شهر قزوین بین 200 هزار تومان تا 240 هزار تومان متغییر می باشدقیمت ها شامل هزینه های نمونه برداری و سایر هزینه های ویزیت پزشک که معمولاً همراه با ویزیت متخصص پوست است، نمی شود.

متخصص پوست و مو چه خدماتی را ارائه می دهد؟

پوست یک اندام باورنکردنی است. این اولین خط دفاعی شما در برابر بیماری است، از سایر اندام‌های شما محافظت می‌کند، شما را گرم و خنک می‌کند، و پیام‌هایی درباره سلامت درونی شما ارسال می‌کند. متخصصین پوست، پزشکان متخصص و جراحان پوست با مهارت ها و تجربه منحصر به فرد هستند تا بهترین مراقبت را برای اندامی که از شما مراقبت می کند، ارائه دهند.

کلام آخر

در این لیست سعی کرده ایم برخی از بهترین متخصص پوست و مو در قزوین را معرفی کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا یپشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران