بهترین مرکز طب سنتی در سعادت آباد تهران

بهترین مرکز طب سنتی در سعادت آباد تهران

فرشته مقامی
طب سنتی به عنوان یکی از روش‌ های درمانی قدیمی و سنتی، تجربه‌ ها و دانش‌ های گذشته را در برگردانده و بر اصول و مفاهیم متفاوتی از زمینه بهداشت و درمان تاکید می‌کند. این روش به کارگیری داروها، رژیم غذایی، گیاهان دارویی و روش‌ های دیگری می‌ باشد که بر پایه تجربه و شواهد طولانی‌ مدت از زمان‌ های گذشته توسعه یافته است. برای یافتن بهترین مرکز طب سنتی در سعادت آباد تهران، سایت کلینیک زیبایی بهترین ها را در این زمینه در این محدوده برای شما جمع آوری کرده است و در لیست زیر قرار داده است.

بهترین مرکز طب سنتی در سعادت آباد تهران

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر علی اصغر زنده دل تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم، خیابان شهید شعبانی، کلینیک نیایش، طبقه 3 02122139011
2 دکتر مهدیس مجتبایی تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی، بخشایش، رو روی بیمارستان عرفان، نبش کوچه قائم، پلاک 2، طبقه 1 02126742752

اخذ نوبت اینترنتی از کلینیک طب سنتی در سعادت آباد

شما میتوانید برای دریافت نوبت به صورت آنلاین از این سایت کمک گرفته و با مراجعه به لیست فوق و کلیک بر روی نام مرکز مورد نظر خود در محدوده سعادت آباد به پروفایل مرکز وارد شده و در بخش دریافت نوبت، نویت خود را بر اساس ساعت و روز مورد نظر خود دریافت نمایید. برای اخذ نوبت از دیگر متخصصین پوست و مو در سعادت آباد تهران بر روی لیست کلیک کرده و به پزشکان معتبر مراجعه نمایید.

بهترین مرکز طب سنتی در سعادت آباد تهران

بهترین مطب طب سنتی در سعادت آباد تهران

برای یافتن بهترین مطب طب سنتی در سعادت آباد تهران میتوانید از نظرات و تجربیات سابق کاربران در مورد آن مطب را خوانده و با اطمینان خاطر بیشتری نوبت خود را اخذ نمایید.

بهترین مرکز طب سنتی در سعادت آباد تهران

نظر کاربران