بهترین مرکز طب سنتی در تهرانپارس تهران

بهترین مرکز طب سنتی در تهرانپارس تهران

فرشته مقامی
طب سنتی به عنوان یکی از روش‌ های درمانی قدیمی و سنتی، تجربه‌ ها و دانش‌ های گذشته را در برگردانده و بر اصول و مفاهیم متفاوتی از زمینه بهداشت و درمان تاکید می‌ کند. این روش به کارگیری داروها، رژیم غذایی، گیاهان دارویی و روش‌ های دیگری می‌ باشد که بر پایه تجربه و شواهد طولانی‌ مدت از زمان‌ های گذشته توسعه یافته است. برای یافتن بهترین مرکز طب سنتی در تهرانپارس تهران، سایت کلینیک زیبایی بهترین ها را در این زمینه در این محدوده برای شما جمع آوری کرده است و در لیست زیر قرار داده است.

بهترین مرکز طب سنتی در تهرانپارس تهران

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر علیرضا تاجیک تهران، فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، خیابان زهدی، اول خیابان زمرد، روبروی آزمایشگاه احسان، پلاک 10، طبقه دوم 02177782723
2 دکتر صفیه محبی تبار تهران، فلکه سوم تهرانپارس، 196 غربی، ساختمان پزشکان تهرانپارس، واحد 57 09031569370

اخذ نوبت اینترنتی از کلینیک طب سنتی در تهرانپارس

شما میتوانید برای دریافت نوبت به صورت آنلاین از این سایت کمک گرفته و با مراجعه به لیست فوق و کلیک بر روی نام مرکز مورد نظر خود در محدوده تهرانپارس به پروفایل مرکز وارد شده و در بخش دریافت نوبت، نویت خود را بر اساس ساعت و روز مورد نظر خود دریافت نمایید. برای اخذ نوبت از دیگر متخصصین پوست و مو در تهرانپارس تهران بر روی لیست کلیک کرده و به پزشکان معتبر مراجعه نمایید.

بهترین مرکز طب سنتی در تهرانپارس تهران

بهترین مطب طب سنتی در تهرانپارس تهران

برای یافتن بهترین مطب طب سنتی در تهرانپارس تهران میتوانید از نظرات و تجربیات سابق کاربران در مورد آن مطب را خوانده و با اطمینان خاطر بیشتری نوبت خود را اخذ نمایید.

بهترین مرکز طب سنتی در تهرانپارس تهران

نظر کاربران