بهترین جراح لیفت سینه در بلوار زند شیراز

بهترین جراح لیفت سینه در بلوار زند شیراز

فاطمه صابری
جراح لیفت سینه در بلوار زند شیراز
مشاهده همه

برای از بین بردن افتادگی سینه و تغییر پوزیشن آن میتوانید به بهترین جراح لیفت سینه در بلوار زند شیراز مراجعه کنید. با کمک لیست جامع وب سایت کلینیک زیبایی، به اطلاعات آدرس و شماره تماس دست یابید.

بهترین جراح لیفت سینه در بلوار زند شیراز

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر فرزانه بستانیانشیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، ساختمان پزشکان پاستور، طبقه 407136473528

سایر مراکز جراح لیفت سینه در زند شیراز

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سعید مرزبانشیراز، خیابان زند، طبقه فوقانی بانک کارآفرین، ساختمان آریا9179501105
2دکتر محمدرضا دهقانیشیراز، خیابان اردیبهشت، حدفاصل فلسطین و بیست متری، نبش بن بست 4 اردیبهشت، ساختمان بهشت، طبقه 6، واحد 907136280563
3دکتر محمد تقی ایمانیشیراز، خیابان کریم خان زند، نزدیک به هتل پارس، ساختمان پارسیان، طبقه سوم07132332046

هزینه عمل لیفت سینه در زند

برای آگاهی از تعرفه لیفت سینه میتوانید با انتخاب و مراجعه به بهترین پزشکان در محدوده بلوار زند که در لیست فوق نام برده شده است، از تعرفه های دقیق اطلاع یابید. پارامترهای تاثیرگذار در محاسبه این تعرفه شامل دستمزد دکتر، هزینه های مربوط به بیمارستان یا مرکز مورد نظر، میزان شلی و افتادگی پستان ها و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل می باشد. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در بلوار زند شیراز مراجعه کنید.

هزینه عمل لیفت سینه در زند

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در بلوار زند

برای اخذ نوبت آنلاین از بهترین پزشکان، میتوانید با کلیک بر روی نام پزشک در لیست فوق، به بخش پروفایل هدایت می شوید و میتوانید با توجه به روز و ساعت مورد نظر خود نوبت را اخذ نمایید.

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در بلوار زند کیست؟

اولین سوالی که پس از تصمیم به لیفت سینه برای افراد به وجود می آید، این سوال است، بهترین دکتر عمل لیفت سینه کیست؟ در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید با مراجعه به پروفایل هر پزشک، تصاویر نمونه کار قبل و بعد از جراحی لیفت سینه هر پزشک را در پروفایل شخصی او مشاهده کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در بلوار زند شیراز دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه