بهترین جراح پروتز سینه در اردبیل

بهترین جراح پروتز سینه در اردبیل

فرشته مقامی

پروتز سینه برای برقراری مجدد تعادل آناتومیک بدن و تقارن زیبایی بعد از جراحی سینه طراحی شده است. پروتز سینه به زنان کمک می کند تا امنیت، اعتماد به نفس و مثبت بودن را در زندگی روزمره خود به دست آورند.در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح پروتز سینه در اردبیل می پردازیم. در صورتی که دنبال دکتر خوب برای عمل پروتز سینه هستید به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین جراح پروتز سینه در اردبیل

ردیف نام جراح نشانی شماره تماس
1 دکتر ضیا دادگر اردبیل، پارس آباد، خیابان شهید مدنی، ساختمان پزشکان نور، طبقه اول 04532783037
2 دکتر اسداله سلطانزاده اردبیل، میدان امام حسین 04533352222
3 دکتر ایرج پورفرزان اردبیل، میدان سرچشمه 04533234402
4 دکتر پروین فرزانه اردبیل، میدان ورزش، خیابان پاسداران، ساختمان پزشکان رویان، طبقه چهارم 04533237931

بهترین کلینیک جراحی پروتز سینه در اردبیل

پروتز سینه یا فرم سینه یک سینه مصنوعی است که پس از جراحی که در آن سینه برداشته شده یا تغییر یافته است استفاده می شود.مهم است که این جراحی توسط بهترین جراح انجام گیرید. تمام پزشکانی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان بهترین و ماهرترین جراح پروتز سینه در اردبیل شناخته شده اند. این پزشکان با استفاده از ایمپلنت های با کیفیت و درجه یک، استفاده از تکنیک های جدید در جراحی بدون هیچ گونه آسیبی به بافت سینه توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان را جلب نمایند.

در صورتی که به دنبال عمل های زیبایی دیگر هستید، اطلاعات برخی از بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در اردبیل را در لینک درج شده قرار داده ایم.

بهترین جراح پروتز سینه در اردبیل

هزینه جراحی پروتز سینه در اردبیل

هزینه عمل پروتز سینه با توجه به نوع و برند پروتز، دستمزد جراح، هزینه داروهای مراقبتی و گن های مخصوص بعد از عمل و همچنین تعرفه بیمارستان انتخابی تعیین می گردد. شما می توانید در جلسه مشاوره با پزشک در خصوص هزینه ها به صورت دقیق سوال کنید.

اخذ نوبت اینترنتی بهترین جراح پروتز سینه در اردبیل

گرفتن نوبت به صورت غیر حضوری به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی بتوانید زمان مراجعه خود را رزرو نمایید. شما می توانید در جدول بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل پزشک، ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

دریافت مشاوره آنلاین از جراح پروتز سینه در اردبیل

بهترین جراح پروتز سینه در اردبیل

از آنجایی که در شهر اردبیل شلوغی و ترافیک ها زیاد است تیم کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران گرامی امکان مشاوره آنلاین با پزشکان متخصص در این زمینه را فراهم کرده است. شما می توانید در جدول فوق روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با پزشکان ماهر در این زمینه مشورت نمایید.

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کردید بسیار ممنونیم . در صورت هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران