بهترین جراح ماموپلاستی در اردبیل

بهترین جراح ماموپلاستی در اردبیل

فرشته مقامی

کوچک کردن سینه شامل ایجاد برش هایی روی پوست سینه برای برداشتن بافت و پوست اضافی سینه است. این جراحی همچنین می تواند پوست تیره اطراف نوک پستان به نام آرئول را کاهش دهد. در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح ماموپلاستی در اردبیل پرداخته ایم. با ما همراه شوید..

بهترین جراح ماموپلاستی در اردبیل

ردیف نام جراح نشانی شماره تماس
1 دکتر محمدرضا هادی اردبیل، پشت بیمارستان امام، طبقه ششم، واحد 165 04533257554

بهترین دکتر ماموپلاستی در اردبیل

تمام پزشکانی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان متخصصین در زمینه عمل ماموپلاستی هستند. این پزشکان با رعایت اصول زیبایی و بهره مندی از تکنیک های به روز در جراحی ماموپلاستی توانسته اند نتایج خوبی بعد از عمل به ارمغان بیاورند. همچنین در صورتیکه به دنبال جراح خوب برای عمل پروتز سینه در اردبیل هستید، در لینک درج شده اطلاعات برخی از بهترین جراحان در این زمینه را در اختیارتان قرار داده ایم.

بهترین جراح ماموپلاستی در اردبیل

اگر قصد مراجعه به بهترین جراح لیفت سینه در اردبیل را دارید، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

هزینه عمل زیبایی ماموپلاستی در اردبیل

بدون مشورت با جراح زیبایی یا پلاستیک نمی توان هزینه دقیق کوچک کردن سینه را تعیین کرد. عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود و هر بیمار منحصر به فرد است.لطفاً برای تعیین هزینه نهایی خود با مطب جراح پلاستیک خود مشورت کنید.

دریافت نوبت اینترنتی بهترین جراح ماموپلاستی در اردبیل

بهترین جراح ماموپلاستی در اردبیل

از آنجایی که در شهر اردبیل شلوغی و ترافیک ها زیاد است تیم کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران گرامی امکان نوبت دهی آنلاین از کلینیک های معتبر لیزر در این شهر را فراهم کرده است. شما می توانید در جدول فوق روی نام مجموعه مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را رزرو نمایید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران