بهترین دکتر رفع غبغب در اردبیل

بهترین دکتر رفع غبغب در اردبیل

فرشته مقامی

غبغب وزن اضافی است که در زیر چانه حمل می شود، معمولاً بین چانه و گردن. غبغب باعث می شود گردن شما بزرگتر به نظر برسد و گاهی اوقات می توان آن را به پیرتر به نظر رسیدن نسبت داد. غبغب می تواند ظاهر صورت و فک شما را تغییر دهد. برخی از افراد حتی ممکن است به دلیل غبغب، خط فک خود را به طور کلی از دست بدهند.ما در این لیست به کمک شما آمده ایم و به معرفی بهترین دکتر رفع غبغب در اردبیل پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

بهترین دکتر رفع غبغب در اردبیل

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر امین رضازاده اردبیل، سرچشمه، کوی طوی، ساختمان پزشکان فراز، طبقه 2 09302450456
2 دکتر محمدرضا هادی سیچانی اردبیل، خیابان امام خمینی (ره)، بیمارستان دکتر فاطمی اردبیل 04533247901

هزینه جراحی غبغب در اردبیل

هزینه لیپوساکشن چانه ثابت نیست و بسته به عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد. در اینجا برخی از مهم‌ترین عواملی که می‌توانند بر هزینه این عمل تأثیر بگذارند آورده شده است:

موقعیت جغرافیایی کلینیک

تجربه جراح

وسعت عمل

هزینه‌های اضافی

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در جلسات مشاوره با پزشک در این خصوص سوال کنید.

در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای جراحی لیفت صورت در اردبیل هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین دکتر رفع غبغب در اردبیل

دریافت نوبت اینترنتی بهترین دکتر رفع غبغب در اردبیل

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی و بدون نیاز به حضور در مطب نوبت خود را دریافت کنید. شما می توانید در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده روزها و ساعت های خالی زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

مشاوره آنلاین با دکتر رفع غبغب در اردبیل

رفت مشاوره به صورت غیرحضوری یکی از راه های جدید برای جلوگیری از اتلاف وقت در جهت مشاوره با پزشک است. شما می توانید از لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

بهترین دکتر رفع غبغب در اردبیل

بهترین جراح غبغب در اردبیل

برخی از روش ها ممکن است برای مورد خاص شما کم و بیش موثر باشند، بنابراین با دکتر رفع غبغب خود صحبت کنید تا بهترین درمان را برای شما بیابد.بهترین دکتر رفع غبغب در اردبیل خوشحال هستند که شما را در مسیر درست راهنمایی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارائه دهندگان ما و همه خدماتی که ارائه می دهیم، همین امروز با ما تماس بگیرید.از این بابت ما در وب سایت تخصصی کلینیک زیبایی در جدول بالا بهترین دکتر رفع غبغب در اردبیل را برای شما کاربران عزیز جمع اوری کرده ایم.

آیا نتایج رفع غبغب دائمی است؟

نتایج روش های رفع غبغب دائمی است، زیرا سلول های چربی پس از برداشتن دوباره رشد نمی کنند. اگر پس از جراحی سبک زندگی سالمی داشته باشید و پس از جراحی اضافه وزن نداشته باشید، چانه باریکتر باقی می ماند. حتی اگر بعد از درمان وزن اضافه شود، چانه همچنان می تواند رشد کند، اما سایر نواحی ابتدا تمایل به این کار دارند.

از این که تا پایان این لیست با ما همراه بودید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران