بهترین کلینیک هایفوتراپی در اردبیل

بهترین کلینیک هایفوتراپی در اردبیل

فرشته مقامی

سونوگرافی متمرکز صورت با شدت بالا، یا به اختصار صورت HIFU، یک درمان غیر تهاجمی برای پیری صورت است. این روش بخشی از روند رو به رشد درمان های ضد پیری است که برخی از مزایای لیفت صورت را بدون نیاز به جراحی ارائه می دهد.در این لیست بهترین کلینیک هایفوتراپی در اردبیل را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه شوید.

لیست بهترین کلینیک هایفوتراپی در اردبیل

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 کلینیک دیارا اردبیل، خیابان اسماعیل بیک، نرسیده به سه راه دانش، ساختمان شفق، طبقه دو 09147339547
2 دکتر اشکان فرهادی اردبیل، شهرک آزادی، ساختمان رادان، طبقه 2 09380852993
3 دکتر سحر موسوی اردبیل، میدان بسیج، خیابان شهریار 04533244166
4 دکتر آمنه سلیمانی اردبیل، شهرک آزادی، تقاطع آزادگان، ساختمان 41، طبقه دوم 04533731893
5 دکتر فرناز امانی اردبیل، پشت بیمارستان امام خمینی(ره)، ساختمان بزرگ پزشکان اردبیل، طبقه دوم 04533249412

قیمت هایفوتراپی در اردبیل

هزینه درمان هایفوتراپی در اردبیل بسته به موقعیت مطب و تعداد جلسات مورد نیاز متفاوت خواهد بود.شما می توانید برای اطلاع دقیق از هزینه ها به شماره های موجود در لیست بالا تماس حاصل نمایید.

در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای تزریق بوتاکس در اردبیل هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین کلینیک هایفوتراپی در اردبیل

دریافت مشاوره آنلاین با پزشک هایفوتراپی در اردبیل

وب سایت کلینیک زیبایی این امکان را به شما کاربران عزیز می دهد تا به صورت غیر حضوری و بدون اتلاف وقت تمام سوالا خود از از پزشک بپرسید. کافی است در لیست بالا روی نام کلینیک مورد نظر کلیک کرده و از قسمت جت آنلاین با پزشک مجموعه به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

دریافت نوبت اینترنتی مرکز هایفوتراپی در اردبیل

کاربران زیادی این روزها از نوبت دهی اینترنتی به جای گرفن نوبت به صورت حضوری استفاده می کنند تا در وقتشان صرفه جویی شود. ما نیز این قابلیت را در اختیار شما قرار داده ایم. می توانید در جدول فوق روی نام کلینیک مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن شماهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

بهترین مرکز هایفوتراپی در اردبیل

هایفوتراپی متمرکز با شدت بالا یا HIFU صورت، می تواند راهی موثر برای به حداقل رساندن علائم پیری باشد.به عنوان یک روش غیر جراحی، هایفو نسبت به لیفت صورت جراحی نیاز به زمان بهبودی کمتری دارد، اما نتایج آن چنان مشخص نخواهد بود. با این حال، محققان دریافته‌اند که این روش می‌تواند پوست افتاده را محکم کند، چین و چروک‌ها را صاف کند و بافت پوست را بهبود بخشد.با مراقبت های بعد از آن، مزایای استفاده از هایفو صورت می تواند حدود 1 سال باقی بماند. کلینیک هایفوتراپی که در لیست بالا معرفی شده اند همگی از باتجربه ترین و بهترین پزشکان در این زمینه استفاده می نمایند.

بهترین کلینیک هایفوتراپی در اردبیل

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

هایفو بیشتر برای شلی پوست خفیف تا متوسط ​​مناسب است. درمان های غیر تهاجمی به احتمال زیاد نتایج نهایی را برای کسانی که به درمان جراحی نیاز دارند، نمی دهد. با این اوصاف، کسانی که افتادگی پوست پیشرفته‌تری دارند و علائم پیری دارند، می‌توانند در صورت عدم علاقه به جراحی، هایفوتراپی را با سایر درمان‌های پوستی غیرتهاجمی ترکیب کنند.

کلام آخر

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کردید بسیار ممنویم. ما تلاش کرده ایم شما را برخی از معتبرترین و بهترین کلینی هایفوتراپی در اردبیل آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران