بهترین کلینیک لیزر موی زائد در اردبیل

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در اردبیل

فرشته مقامی

لیزر موهای زائد از فرآیندی به نام فتوترمولیز انتخابی استفاده می کند. گرمای لیزر سلول هایی را که رنگدانه (رنگ) زیادی دارند از بین می برد. از آنجایی که موهای تیره رنگدانه زیادی دارند، بیشترین گرما را جذب می کنند. مو گرما را به فولیکول های مو منتقل می کند و آنها را از بین می برد، بنابراین مو نمی تواند رشد کند.ما در جدول زیر اطلاعات برخی از بهترین کلینیک لیزر موی زائد در اردبیل را جمع آوری کرده ایم. با ما در ارتباط باشید.

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در اردبیل

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 مرکز لیزر اردبیل اردبیل، پشت بیمارستان امام خمینی، مجتمع پزشکان اردبیل 09199983382
2 دکتر پونه صفرنژاد اردبیل، نبش میدان یحیوی، ساختمان حیات، طبقه 3 04533251812
3 دکتر مریم جلیلی فر اردبیل، پشت بیمارستان امام خمینی، مجتمع بزرگ پزشکان اردبیل، طبقه 5، واحد 148 04533243324
4 دکتر شبنم فهیم اردبیل، ما بین چهارراه حافظ و ایستگاه سرعین، جنب تالار آزادی، طبقه دوم، ساختمان پزشکان آزادی 09366803036
5 دکتر راضیه گل محمدی اردبیل، میدان سرچشمه، کوچه طوی، ساختمان پزشکان فراز، طبقه 2 04533232525

بهترین دکتر لیزر موهای زائد در اردبیل

اگر به دنبال راه حل دائمی تری برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن هستید، ممکن است بخواهید لیزر موهای زائد را در نظر بگیرید. لیزر موهای زائد یک جایگزین ایمن و موثر برای سایر روش‌های حذف موهای زائد مانند اصلاح و اپیلاسیون، نوید کاهش چشمگیر موهای زائد را می‌دهد، به خصوص زمانی که توسط یک متخصص آموزش دیده با استفاده از نوع لیزر مناسب برای نوع پوست شما انجام شود. هنگامی که درمان ها کامل می شوند، سایر روش های حذف موهای زائد احتمالاً غیر ضروری خواهند بود و نگهداری ممکن است حداقل باشد. در صورتی که به دنبال کلینیک های زیبایی معتبر در اردبیل هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در اردبیل

هزینه لیزر موهای زائد در اردبیل

هزینه بسته به عواملی که شامل موارد زیر است بسیار متفاوت است. اندازه ناحیه تحت درمان و زمان مورد نیاز برای درمان
،تعداد درمان های مورد نیاز،اینکه چه کسانی برای شما لیزر را انجام می دهد، پزشک یا شخص دیگری این روش را انجام دهد.برای دریافت هزینه نهایی بهتر از قبل از لیزر، درخواست مشاوره کنید.

آیا لیزر موهای زائد بی خطر است؟

لیزر موهای زائد معمولا برای اکثر افراد بی خطر و موثر است. فقط یک اپراتور با تجربه باید این روش را انجام دهد.

اخذ نوبت اینترنتی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در اردبیل

از آنجایی که در شهر اردبیل شلوغی و ترافیک ها زیاد است تیم کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران گرامی امکان نوبت دهی آنلاین از کلینیک های معتبر لیزر در این شهر را فراهم کرده است. شما می توانید در جدول فوق روی نام مجموعه مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را رزرو نمایید.

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در اردبیل

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کردید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتها صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران