بهترین کلینیک لیزر موی زائد در مرودشت

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در مرودشت

فرشته مقامی

لیزر موهای زائد روشی است که در آن از لیزر یا یک پرتو متمرکز نور برای از بین بردن موهای زائد در نواحی مختلف بدن استفاده می شود. اگر از اصلاح، موچین یا اپیلاسیون برای از بین بردن موهای ناخواسته راضی نیستید، لیزر موهای زائد ممکن است گزینه ای باشد که ارزش بررسی را داشته باشد.ما در جدول زیر اطلاعات برخی از بهترین کلینیک لیزر موی زائد در مرودشت را جمع آوری کرده ایم. با ما در ارتباط باشید.

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در مرودشت

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر نازنین زارعی مرودشت، خیابان کاووسی، نبش کوچه شهید نامجو و تلفنخانه قدیم، ساختمان سینا، طبقه دوم 09362481491
2 دکتر ایمان دیلمی مرودشت، خیابان کاووسی، چهار راه اول، سمت راست، ساختمان باران، طبقه 4 07143234482
3 دکتر فاطمه کریمی مرودشت، خیابان کاووسی، چهارراه اول سمت راست، ساختمان دنا 07143232069

مرکز لیزر تخصصی مرودشت

ایجاد تاول‌ بعد از لیزر اتفاقی نادر است، اما در افرادی که رنگ‌های تیره‌تری دارند، احتمال بیشتری دارد. یکی دیگر از عوارض جانبی نادر، خاکستری شدن موهای درمان شده یا رشد موهای بیشتر در اطراف نواحی تحت درمان است.

این کار را توسط یک تکنسین بدون مجوز انجام ندهید. مهم این است که به سراغ کسی بروید که بتوانید به او اعتماد کنید. قبل از انجام لیزر موهای زائد، باید اعتبار پزشک یا تکنسینی که این روش را انجام می دهد را به طور کامل بررسی کنید.

یک کلینیک لیزر خوب با استفاده از دستگاه های لیزر به روز دنیا، بهره مندی از تکنسین های حرفه ای و کاربلد، رعایت اصول بهداشتی و همچنین بهره مندی از بهترین پزشکان توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان عزیز را به خود جلب نمایند. در صورتی که به دنبال کلینیک های زیبایی معتبر در مرودشت هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در مرودشت

هزینه لیزر موهای زائد در مرودشت

هزینه بسته به عواملی که شامل موارد زیر است بسیار متفاوت است.اندازه ناحیه تحت درمان و زمان مورد نیاز برای درمان
،تعداد درمان های مورد نیاز،اینکه چه کسانی برای شما لیزر را انجام می دهد، پزشک یا شخص دیگری این روش را انجام دهد.برای دریافت هزینه نهایی بهتر از قبل از لیزر، درخواست مشاوره کنید.

نوبت دهی اینترنتی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در مرودشت

از آنجایی که در شهر مرودشت شلوغی و ترافیک ها زیاد است تیم کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران گرامی امکان نوبت دهی آنلاین از کلینیک های معتبر لیزر در این شهر را فراهم کرده است. شما می توانید در جدول فوق روی نام مجموعه مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را رزرو نمایید.

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در مرودشت

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کردید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتها صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران