بهترین مرکز لیزر موی زائد در نبرد تهران

بهترین مرکز لیزر موی زائد در نبرد تهران

فرشته مقامی
مرکز لیزر موی زائد در نبرد
مشاهده همه

لیزر موهای زائد روشی است که در آن از لیزر یا یک پرتو متمرکز نور برای از بین بردن موهای زائد در نواحی مختلف بدن استفاده می شود. در این مطلب از وب سایت کلینیک زیبایی اسامی بهترین مرکز لیزر موی زائد در نبرد تهران را معرفی می‌ کنیم تا با خیال راحت برای لیزر خود به این کلینیک ها مراجعه کنید. با ما همراه شوید.

بهترین مرکز لیزر موی زائد در نبرد تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی نیلماهتهران، خیابان پنجم نیرو هوایی، بین فلکه اول و دوم، بین 4/28 و 4/29، بعد از کوچه جباری، جنب سکه گلوبال، پلاک 14، طبقه 1، واحد 109939363361
09939363461
02177160401
02177160402

سایر مراکز لیزر موی زائد نبرد تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 مرکز لیزر و زیبای دکتر علی احیا تهران، خیابان پیروزیف تقاطع نبرد و دهقان(چهارراه کوکاکولا)، بین داروخانه نوید و رستوران افتخاری، پلاک343، ساختمان پزشکان، طبقه اول 02133171747
2 مرکز لیزر و ماساژ ساحل مروارید تهران، چهارراه كوكالا، جنب رستوران افتخاری، پلاك 343، ساختمان پزشكان، طبقه اول 02133312998

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در نبرد تهران کجاست؟

اگر از اصلاح، موچین یا اپیلاسیون برای از بین بردن موهای ناخواسته راضی نیستید، لیزر موهای زائد ممکن است گزینه ای باشد که ارزش بررسی را داشته باشد. لیزر موهای زائد یکی از رایج‌ ترین روش‌ های زیبایی است که در ایران انجام می‌ شود و نور بسیار متمرکزی را به فولیکول‌ های مو می‌ تاباند. رنگدانه در فولیکول ها نور را جذب می کند. این کار موها را از بین می برد. ما در لیست با جمع آوری بهترین مراکز لیزر در محدوده نبرد تهران به کمک شما آمده ایم تا بتوانید در محیط تخصصی لیزر موهای زائد خود را انجام دهید .

بهترین مرکز لیزر موی زائد در نبرد تهران

اگر به دنبال بهترین کلینیک های لیزر در تهران هستید، آدرس و شماره تماس این مراکز در لینک درج شده قرار داده شده است.

هزینه هر جلسه لیزر در نبرد تهران چقدر است؟

قیمت هر جلسه لیزر با توجه به تعداد شات ها، محدوده لیزر و دستگاه مورد استفاده محاسبه می‌شود. کلینیک های لیزر موی زائد در نبرد معمولا پکیج های لیزر متعددی را به شما زیباجویان عزیز ارائه می‌کنند. ما به شما توصیه می کنیم جهت اطلاع از هزینه هر جلسه لیزر برای نواحی مختلف با شماره های مندرج در جدول فوق تماس بگیرید.

بهترین مرکز لیزر موی زائد در نبرد تهران

مزایای لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت، ساق پا، چانه، پشت، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر نواحی مفید است. با این حال، نمی‌ توانید روی پلک‌ های خود یا نواحی اطراف یا هر جایی که خالکوبی شده است، لیزر انجام دهید.

مزایای لیزر موهای زائد عبارتند از:

دقت، درستی: لیزر ها می توانند به طور انتخابی موهای تیره و درشت را هدف قرار دهند و در عین حال پوست اطراف را آسیب نبینند.

سرعت: هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند موهای زیادی را به طور همزمان درمان کند. لیزر می تواند ناحیه ای به اندازه یک چهارم در هر ثانیه را درمان کند. نواحی کوچک مانند لب بالایی را می توان در کمتر از یک دقیقه درمان کرد و نواحی بزرگ مانند پشت یا پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

قابل پیش بینی بودن: اکثر بیماران به طور متوسط ​​پس از سه تا هفت جلسه ریزش موی دائمی دارند.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست معرفی بهترین کلینیک های لیزر در محدوده خیابان نبرد تهران دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران