بهترین مرکز لیزر موی زائد در امامت تهران

بهترین مرکز لیزر موی زائد در امامت تهران

فرشته مقامی
مرکز لیزر موی زائد در امامت
مشاهده همه

نور لیزر بدون آسیب رساندن به پوست تا عمق 8 میلی متری نفوذ می کند و در عمق 4-2 میلی متری توسط رنگدانه های ریشه مو و به اصطلاح فولیکول مو جذب می شود. پالس نور لیزر فقط کسری از ثانیه طول می کشد - آنقدر کوتاه که تمام ساختارهای اطراف در امان هستند، اما آنقدر طولانی که فولیکول های مو می توانند از بین بروند. در این مطلب از وب سایت کلینیک زیبایی اسامی بهترین مرکز لیزر موی زائد در امامت تهران را معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت برای لیزر خود به این کلینیک ها مراجعه کنید. با ما همراه شوید.

بهترین مرکز لیزر موی زائد در امامت تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی نیلماهتهران، خیابان پنجم نیرو هوایی، بین فلکه اول و دوم، بین 4/28 و 4/29، بعد از کوچه جباری، جنب سکه گلوبال، پلاک 14، طبقه 1، واحد 109939363361
09939363461
02177160401
02177160402

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در امامت تهران کجاست؟

اگر از اصلاح، موچین یا اپیلاسیون برای از بین بردن موهای ناخواسته راضی نیستید، لیزر موهای زائد ممکن است گزینه ای باشد که ارزش بررسی را داشته باشد. لیزر موهای زائد یکی از رایج‌ ترین روش‌ های زیبایی است که در ایران انجام می‌ شود و نور بسیار متمرکزی را به فولیکول‌ های مو می‌ تاباند. رنگدانه در فولیکول ها نور را جذب می کند. این کار موها را از بین می برد. ما در لیست با جمع آوری بهترین مراکز لیزر در محدوده امامت تهران به کمک شما آمده ایم تا بتوانید در محیط تخصصی لیزر موهای زائد خود را انجام دهید .

بهترین مرکز لیزر موی زائد در امامت تهران

اگر به دنبال بهترین کلینیک های لیزر در تهران هستید، آدرس و شماره تماس این مراکز در لینک درج شده قرار داده شده است.

هزینه هر جلسه لیزر در امامت تهران چقدر است؟

هر کسی که به دنبال لیزر موهای زائد باشد با این سوال دشوار روبرو خواهد شد. دلیل سختی آن این است که برای همه متفاوت است. عوامل متعددی بر هزینه هر جلسه لیزر تأثیر می گذارد. عامل اصلی اندازه ناحیه درمان است. به طور کلی، هر چه منطقه بزرگتر باشد، قیمت بالاتری دارد. هزینه ها بر اساس خدمات ارائه شده تعیین می شود نه جنسیت مشتری. ما به شما توصیه می کنیم جهت اطلاع از هزینه هر جلسه لیزر برای نواحی مختلف با شماره های مندرج در جدول فوق تماس بگیرید.

بهترین مرکز لیزر موی زائد در امامت تهران

آیا لیزر موی زائد عوارض جانبی دارد؟

اگر لیزر پس از یک درمان آزمایشی اجباری به درستی استفاده شود، هیچ عارضه جانبی به جز قرمزی خفیف مشاهده نمی شود یک واکنش طبیعی با تمام کاربردهای لیزر. در موارد استثنایی بسیار نادر، تاول خفیف و به ندرت زیر قابل مشاهده است . همه این تغییرات عمدتا موقتی هستند و با اقدامات مناسب قابل اصلاح هستند.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست معرفی بهترین کلینیک های لیزر در محدوده خیابان نبرد تهران دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران