بهترین مرکز لیزر موی زائد در دریاچه چیتگر تهران

فاطمه صابری
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه

اگر قصد لیزر موی زائد دارید، برای گرفتن نتیجه بهتر و جلسات کمتر باید به بهترین مرکز لیزر موی زائد در دریاچه چیتگر تهران مراجعه نمایید. وب سایت کلینیک زیبایی در لیست زیر به معرفی بهترین مرکز لیزر موی زائد در چیتگر می پردازد. در صورتی که به دنبال از بین بردن موهای زائد در محدوده دریاچه چیتگر هستید، به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موی زائد در دریاچه چیتگر تهران

سایر مراکز لیزر موی زائد در دریاچه چیتگر

ردیف نام نشانی شماره تماس
1
کلینیک نوین طب
تهران، دریاچه چیتگر، خیابان امیرکبیر، خیابان ندوشن (گلفام)، بنفشه یکم
09389200575
02144751022
2
مرکز لیزر ساحل مروارید
تهران، چیتگر، بلوار کوهک، مرکز خرید طوبی، برج اداری شمالی، طبقه 6، واحد 1 02144063884
3
کلینیک لیزر و زیبایی مرجان
تهران، دریاچه چیتگر
09128939388
09358036300
4
مرکز لیزر موهای زائد مادام
تهران، دریاچه چیتگر 09926262619
5
کلینیک تخصصی پوست و مو آیلین
تهران، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، بلوار گلها، پایین تر از میدان اتریش
02144740457
02144742500

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در دریاچه چیتگر تهران کجاست؟

برای انتخاب بهترین کلینیک لیزر موی زائد در دریاچه چیتگر تهران نکات مهمی وجود دارد که باید به آن ها توجه داشته باشید. رعایت اصول بهداشتی، استفاده از دستگاه های پیشرفته، رفتار مناسب پرسنل، رضایت مراجعه کنندگان و ... همگی می تواند به شما در انتخاب مرکز به شما کمک کند. مراکزی که در لیست بالا معرفی شده اند همگی به عنوان کلینیک های معتبر لیزر شناخته شده اند.

اگر به دنبال بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران هستید، آدرس و شماره تماس این مراکز در لینک درج شده قرار داده شده است.

"بهترین

نوبت دهی اینترنتی مرکز لیزر مو در دریاچه چیتگر

نوبت دهی اینترنتی بهترین مرکز لیزر موی زائد در دریاچه چیتگر تهران در سایت کلینیک زیبایی فعال می باشد و میتوانید با مراجعه به لیست بالا و کلیک روی نام مرکز معتبر در این محدوده کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده روزها و ساعت های خالی جهت رزرو، نوبت خود را ثبت نمایید.

نوبت دهی اینترنتی مرکز لیزر موهای زائد در دریاچه چیتگر

هزینه لیزر موهای زائد در محدوده چیتگر چقدر است؟

هزینه لیزر موی زائد به عوامل مختلفی همچون ناحیه های انتخابی برای لیزر و مدل دستگاه و کشور سازنده آن دستگاه دارد. پس یک قسمت مشخص برای لیزر موی زائد در دریاچه چیتگر وجود ندارد و لازم است قبل از انتخاب و مراجعه به مراکز معتبر نام برده شده در لیست فوق با آنان تماس بگیرید و از هزینه های این امر آگاهی کسب کنید. شما میتوانید برای یافتن دیگر مراکز لیزر موی زائد در این محدوده به لیست بهترین مرکز لیزر موی زائد در شهرک گلستان تهران مراجعه نمایید.

در این لیست تلاش کرده ایم شما را با مراکز تخصصی لیزر در محدوده چیتگر آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران