بهترین مرکز لیزر موی زائد در نیروی هوایی تهران

بهترین مرکز لیزر موی زائد در نیروی هوایی تهران

فرشته مقامی
مرکز لیزر موی زائد در نیروی هوایی
مشاهده همه

هر کسی که در گذشته اپیلاسیون انجام داده باشد، می داند که چقدر احساس ناخوشایندی دارد. در مناطقی که قبلاً موهای زائد با کندن، تراشیدن یا اپیلاسیون برداشته شده‌ اند، حذف موهای زائد مبتنی بر لیزر اکنون جایگزین بسیار راحت‌ تری ارائه می‌ کند. در این مطلب از وب سایت کلینیک زیبایی اسامی بهترین مرکز لیزر موی زائد در نیروی هوایی تهران را معرفی می‌ کنیم تا با خیال راحت برای لیزر خود به این کلینیک ها مراجعه کنید. با ما همراه شوید.

بهترین مرکز لیزر موی زائد در نیروی هوایی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی نیلماهتهران، خیابان پنجم نیرو هوایی، بین فلکه اول و دوم، بین 4/28 و 4/29، بعد از کوچه جباری، جنب سکه گلوبال، پلاک 14، طبقه 1، واحد 109939363361
09939363461
02177160401
02177160402

سایر مراکز لیزر موی زائد نیروی هوایی

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 مرکز لیزر دکتر خان احمدی تهران، خیابان پیروزی، خیابان پنجم نیرو هوایی، پلاک 31، طبقه اول 02177984738

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در نیروی هوایی تهران کجاست؟

لیزر پالس های نور مکرر را به موهای موجود هدایت می کند. سپس مو این انرژی را به فولیکول های مو هدایت می کند و از رشد مو در آینده جلوگیری می کند. این روش بسیار ملایم و کاملا بدون درد است. از آنجایی که همه موها معمولاً در یک مرحله رشد نیستند، برای دستیابی به نتایج دائمی به جلسات متعدد نیاز است.ما در لیست با جمع آوری بهترین مراکز لیزر در محدوده نیروی هوایی تهران به کمک شما آمده ایم تا بتوانید در محیط تخصصی لیزر موهای زائد خود را انجام دهید .

بهترین مرکز لیزر موی زائد در نیروی هوایی تهران

اگر به دنبال بهترین کلینیک های لیزر در تهران هستید، آدرس و شماره تماس این مراکز در لینک درج شده قرار داده شده است.

هزینه هر جلسه لیزر در نیروی هوایی تهران چقدر است؟

قیمت هر جلسه لیزر با توجه به تعداد شات ها، محدوده لیزر و دستگاه مورد استفاده محاسبه می‌ شود. کلینیک های لیزر موی زائد در نیروی هوایی معمولا پکیج های لیزر متعددی را به شما زیبا جویان عزیز ارائه می‌ کنند. ما به شما توصیه می کنیم جهت اطلاع از هزینه هر جلسه لیزر برای نواحی مختلف با شماره های مندرج در جدول فوق تماس بگیرید.

بهترین مرکز لیزر موی زائد در نیروی هوایی تهران

هر جلسه لیزر چقدر طول میکشد؟

مناطق کوچک پوست را می توان در عرض چند دقیقه درمان کرد. برای مناطق بزرگتر، درمان می تواند حدود 20 تا 30 دقیقه طول بکشد.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست معرفی بهترین کلینیک های لیزر در محدوده خیابان نیروی هوایی تهران دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران