بهترین جراح لیفت سینه در مرودشت

بهترین جراح لیفت سینه در مرودشت

فرشته مقامی

لیفت سینه یک عمل جراحی است که توسط جراح پلاستیک برای تغییر شکل سینه ها انجام می شود. در طول لیفت سینه، جراح پلاستیک پوست اضافی را برمی دارد و بافت سینه را برای بالا بردن سینه ها تغییر شکل می دهد. لیفت سینه به عنوان ماستوپکسی نیز شناخته می شود. ما در لیست زیر اطلاعات بهترین جراح لیفت سینه در مرودشت را قرار داده ایم. همچنین در ادامه نحوه گرفتن نوبت آنلاین از این پزشکان را خواهیم گفت. پس با ما همراه شوید.

بهترین جراح لیفت سینه در مرودشت

ردیف نام جراح نشانی شماره تماس
1 بهنام ایزدی مرودشت، بعد از زیر گذر معلم، مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت 09173038820

بهترین دکتر جراح لیفت سینه در مرودشت

سینه ها با افزایش سن تغییر می کنند. آنها اغلب استحکام خود را از دست می دهند. و خاصیت ارتجاعی کمتری دارند، به این معنی که پوست پس از کشیده شدن به جای خود باز نمی گردد. پیدا کردن یک جراح لیفت سینه می تواند کار دشواری باشد.برای کمک به موفقیت شما در جستجوی خود، ما در لیست فوق از بهترین جراحان لیفت سینه در مرودشت جمع آوری کرده ایم.

در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای عمل پروتز سینه در مرودشت هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

بهترین جراح لیفت سینه در مرودشت

هزینه جراحی لیفت سینه در مرودشت

هزینه جراحی لیفت سینه در مرودشت بسته به مهارت جراح و تعرفه بیمارستان بسیار متفاوت است . لطفاً برای تعیین هزینه نهایی خود با مطب جراح پلاستیک در مرودشت مشورت کنید.

مشاوره آنلاین با جراح لیفت سینه در مرودشت

مشاوره آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی و بدون نیاز به حضور در مطب به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید. این قابلیت در وب سایت کلینیک زیبایی در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. شما می توانید در جدول بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده  از قسمت چت انلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

نوبت دهی اینترنتی از بهترین دکترهای جراح لیفت سینه در مرودشت

بهترین جراح لیفت سینه در مرودشت

گرفتن نوبت به صورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی زمان مراجعه خود را دریافت کنید. شما می توانید از لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل جراح ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

اگر قصد مراجعه به بهترین جراح ماموپلاستی در مرودشت را دارید، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

کلام آخر

در این لیست سعی کرده ایم شما را با دکتر خوب برای عمل لیفت سینه در شهر مرودشت آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران