بهترین جراح لیفت بازو در مرودشت

بهترین جراح لیفت بازو در مرودشت

فرشته مقامی

لیفت بازو یا براکیوپلاستی، پوست و چربی آویزان بالای بازو را که به دلیل کاهش وزن قابل توجه یا فقط به دلیل افزایش سن است، از بین می برد. از این رو در لیست زیر بهترین جراح لیفت بازو در مرودشت می پردازیم.

بهترین جراح لیفت بازو در مرودشت

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 بهنام ایزدی مرودشت، بعد از زیر گذر معلم، مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت 09173038820

هزینه جراحی لیفت بازو در مرودشت

اگر به دلیل کاهش وزن، افزایش سن یا ژنتیک دچار افتادگی پوست زیر بغل خود شده اید، ممکن است به فکر لیفت بازو باشید. براکیوپلاستی (لیفت بازو) یک جراحی زیبایی است که قسمت زیرین بازو را تغییر می دهد.دستمزد پزشک برای جراحی لیفت بازو در مرودشت بر اساس تجربه جراح او، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت خواهد بود.لطفاً برای تعیین هزینه نهایی خود با مطب جراح پلاستیک خود مشورت کنید.

بهترین جراح لیفت بازو در مرودشت

نوبت دهی اینترنتی بهترین دکترهای براکیوپلاستی (لیفت بازو) در مرودشت

گرفتن نوبت به صورت آنلاین یکی از پرکاربردترین خدمات اینترنتی است که کاربران مکررا از آن استفاده می کنند. چرا که بدون اتلاف وقت سریعا نوبت خود را دریافت می کنند. شما کاربران گرامی کافیست در جدول بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل پزشک ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

مشاوره آنلاین با دکتر لیفت بازو در مرودشت

بهترین جراح لیفت بازو در مرودشت

داشتن مشاوره به صورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون معطلی در مطب پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید. شما می توانید از لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و بعد از ورود به پروفایل ایشان از سمت چت آنلاین به صورت مستقیم با وی در ارتباط باشید.

کلام آخر

در این لیست سعی کرده ایم شما را با بهترین دکتر لیفت بازو در مرودشت آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران