بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در دروس تهران

بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در دروس تهران

فرشته مقامی

متخصص گوش و حلق و بینی پزشکانی هستند که در درمان و مدیریت بیماری ها و اختلالات گوش، بینی، گلو و ساختارهای بدنی مرتبط تخصص دارند.پیدا کردن یک متخصص گوش و حلق و بینی در دروس تهران را به وب سایت کلینیک زیبایی بسپارید. در جدول زیر اطلاعات بهترین پزشکان متخصص در این زمینه را به همراه آدرس و شماره تماس مطب قرار داده ایم.

بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در دروس تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر غلامرضا احمدی تهران، دروس 02122560799
2 دکتر حامد محمدی قهاری تهران، دروس، خیابان کلاهدوز (دولت)، بین دیباجی و اختیاریه، پلاک 126، ساختمان تندیس، طبقه همکف، واحد 3 02126851592

 نوبت دهی اینترنتی دکتر گوش حلق و بینی در دروس تهران

کلینیک زیبایی بهترین و راحت ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان است. پزشکان به کمک این سایت می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی خود را فعال کنند. به این ترتیب بیمار برای نوبت گیری از دکتر نیاز به روش های سنتی مثل تلفن زدن یا مراجعه حضوری نخواهد داشت. برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری از بهترین متخصص گشو و حلق و بینی در سعادت آباد کافی است از جدل بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را رزور نمایید.

در صورتی که به دنبال جراح پلاستیک خوب در تهران هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در دروس تهران

مشاوره آنلاین با دکتر گوش و حلق و بینی

شما کاربران عزیز می توانید به کمک سایت کلینیک زیبایی با بهترین دکتر گوش، حلق و بینی مشاوره آنلاین داشته باشید. برای مشاوره و صحبت به صورت آنلاین کافیست ابتدا وارد پروفایل پزشک مورد نظرتان شوید و سپس بر روی آیکون چت آنلاین کلیک نمایید. به کمک مشاوره آنلاین می توانید سوالات و ابهامات خود را در مورد انواع بیماری های زنان و راه های درمان آن از پزشک بپرسید.

ویزیت دکتر گوش و حلق و بینی در دروس چقدر است؟

هزینه ویزیت دکتر گوش، و حلق و بینی در صورتی که بیمه تکمیلی و یا برگه ارجا از پزشک خانواده را نداشته باشید، بین 200.000 تومان تا 250.000 تومان می باشد.

بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در دروس تهران

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه