بهترین مرکز لیزر موی زائد جهانشهر کرج

فاطمه صابری
مرکز لیزر موی زائد جهانشهر
مشاهده همه

لیزر موی زائد یک روش پیشرفته برای از بین بردن موهای زائد است. این روش با استفاده از لیزرهای پالسی انجام می شود. لیزر موی زائد به دلیل اثربخشی و ایمنی بالای آن، به سرعت در حال محبوب شدن است. سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از بهترین مرکز لیزر موی زائد جهانشهر کرج را جمع آوری کرده است. ادامه مطلب را از دست ندهید.

بهترین مرکز لیزر موی زائد جهانشهر کرج

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر فاطمه خزاییکرج، جهانشهر، میدان مدنی، ابتدای خیابان مهران، ساختمان پزشکان آراد، طبقه دوم09333862128
09207841476

سایر مراکز لیزر موهای زائد در جهانشهر

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 مرکز تخصصی مدس کرج، جهانشهر، بلوار مولانا، رو بروی نور دیدگان 09124645340
2 رویا اسکین کرج، جهانشهر، بلوار ماهان 02634417332

دریافت نوبت اینترنتی از مرکز لیزر جهانشهر

نوبت دهی اینترنتی مرکز لیزر موهای زائد جهانشهر از طریق سایت کلینیک زیبایی، روشی آسان و سریع برای رزرو وقت لیزر موهای زائد است. با این روش، دیگر نیازی نیست برای رزرو وقت حضوری به کلینیک مراجعه کنید. این امر باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شود. به آسانی میتوانید به پروفایل مراکز در لیست فوق مراجعه کنید و در بخش دریافت نوبت، بر اساس زمان آزاد خود کلینیک مربوطه، نوبت حذف لیزر موی زائد جهانشهر دریافت نمایید.

دریافت نوبت اینترنتی از مرکز لیزر جهانشهر

برای دریافت نوبت از مرکز لیزر در محله طالقانی کرج، به لینک درج شده مراجعه نمایید و نوبت خود را دریافت نمایید.

مشاوره تخصصی آنلاین لیزر موی زائد در جهانشهر

برای دریافت مشاوره آنلاین با مرکز لیزر موهای زائد در جهانشهر کرج به لیست فوق مراجعه کنید و پس از انتخاب هر یک از مراکز نام برده شده، بر روی نام مرکز کلیک کنید و در پروفایل کلینیک لیزر مو زائد جهانشهر، در بخش مشاوره آنلاین، با مسئول بخش لیزر موی زائد مشورت نمایید و به پاسخ سوالات خود برسید.

در این لیست تلاش کرده ایم شما را با بهترین مرکز لیزر موی زائد جهانشهر کرج آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این لیست از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران