درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 172860
دکتر فاطمه خزایی
این صفحه متعلق به نوبت دهی اینترنتی دکتر فاطمه خزایی پزشک زیبایی در کرج می باشد. ایشان در زمینه خدماتی مانند مزوتراپی مو, مزوتراپی صورت, لیزر موی زائد, تزریق فیلر, تزریق ژل, تزریق بوتاکس فعالیت می کنند. در این صفحه می توانید لیست کامل خدمات دکتر فاطمه خزایی را مشاهده نمایید و از ایشان نوبت بگیرید.
برای ارتباط با دکتر فاطمه خزایی کافیست با شماره 09333862128, 09207841476 تماس حاصل نموده و یا به آدرس مطب ایشان در کرج، جهانشهر، میدان مدنی، ابتدای خیابان مهران، ساختمان پزشکان آراد، طبقه دوم مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید در این صفحه نمونه کار دکتر فاطمه خزایی بهمراه سوابق پزشکی ایشان را مشاهده نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با مطب دکتر فاطمه خزایی تماس تلفنی برقرار نمایید یا از طریق دکمه مشاوره آنلاین هرگونه مشاوره ای که نیاز دارید را دریافت نمایید.
در سایت کلینیک زیبایی نوبت دهی به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از سایت کلینیک زیبایی، به راحتی نوبت آنلاین برای ملاقات با دکتر فاطمه خزایی به عنوان یکی از بهترین پزشکان در حوزه تزریق ژل را رزرو نمایید. برای ویزیت حضوری، می توانید با استفاده از ابزار مسیریابی که در دسترس شما قرار گرفته است به مطب دکتر فاطمه خزایی در کرج مراجعه نمایید.
همچنین پروفایل دکتر فاطمه خزایی بهترین دکتر تزریق ژل در کرج شامل آدرس صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه خزایی، تلگرام و وبسایت ایشان نیز می باشد که در سایت کلینیک زیبایی در دسترس شما قرار گرفته است.
کلینیک زیبایی هزاران پزشک در حوزه زیبایی را به شما معرفی کرده است جهت مشاهده نظرات همچنین سؤال یا ارسال نظر درباره دکتر فاطمه خزایی به انتهای صفحه پروفایل ایشان مراجعه نمایید.
تعداد بازدید: 329
ادامه توضیحات

خدمات

  • لیزر موی زائد
  • تزریق فیلر
  • تزریق ژل
  • تزریق بوتاکس
  • مزوتراپی مو
  • مزوتراپی صورت
مشاهده همه

ویدیو

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه تا 12 تا 20
یکشنبه تا تا
دوشنبه تا 12 تا 20
سه‌شنبه تا تا
جهار‌شنبه تا 12 تا 20
پنج‌شنبه تا تا
جمعه تا تا

آدرس

map
کرج، جهانشهر، میدان مدنی، ابتدای خیابان مهران، ساختمان پزشکان آراد، طبقه دوم
مسیریابی