بهترین جراح بینی در بروجرد

بهترین جراح بینی در بروجرد

فرشته مقامی

جراح بینی در بروجرد یک گزینه محبوب برای بیمارانی است که از اندازه یا شکل بینی خود ناراضی هستند. با این حال، علاوه بر مزایای زیبایی شناخته شده این روش، جراحی بینی به گونه ای تکامل یافته است که کاربردهای بسیار متنوع تری دارد، مانند بهبود عملکرد بینی پس از آسیب یا بیماری ضربه ای یا کمک به مشکلات تنفسی که بر خواب و توانایی ورزش تأثیر می گذارد. ما در جدول زیر اطلاعات برخی از ماهرترین و باتجربه ترین پزشکان متخصص راینوپلاستی در بروجرد را قرار داده ایم.

لیست بهترین جراح بینی در بروجرد

نام پزشک آدرس شماره تماس
دکتر مهشید آگاه بروجرد، خیابان شهدا، نرسیده زیر گذر قیام(رازان)، کوچه مظلوم، ساختمان پزشکان حقیقت 06642601772
دکتر کیان احمدی بروجرد، خیابان شهدا، کوچه معصومی، جنب مرکز تصویربرداری پرتو (ساختمان جدید پرتو) 06642612499
دکتر علی مساجدی بروجرد، خیابان شهدا، جنب داروخانه رازی 06642600253
دکتر فاطمه مختاری فر بروجرد، خیابان تختی، روبروی آزمایشگاه دکتر حسنی، کوچه شهید الماسی، ساختمان پزشکان صالحی، طبقه سوم، واحد 12 06642530155

بهترین دکتر عمل بینی بروجرد

بهترین جراح بینی در بروجرد

در طی عمل جراحی بینی، ساختار بینی با تراز کردن یا برداشتن غضروف، پوست یا ساختار استخوانی ناحیه بینی تغییر می‌کند. مهم است که قبل از جراحی بینی به طور کامل با جراح خود مشورت کنید تا هرگونه شک و تردید در مورد انتظارات خود، مراقبت های بعد از جراحی بینی و کارهایی که نباید بعد از جراحی بینی انجام دهید تا بهبودی سریع تر و بدون دردسر برطرف شود. ما لیستی از بهترین جراح عمل بینی در بروجرد گردآوری کرده ایم تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کنیم. این جراحان شهرت خود را از طریق سال ها تجربه، مهارت های برجسته و تعهد به ارائه نتایج استثنایی به دست آورده اند.

اگر به دنبال بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در بروجرد، لینک درج شده را کلیک نمایید.

هزینه جراحی بینی در بروجرد چقدر است؟

قیمت عمل جراحی بینی در بروجرد از 50.000.000 تومان شروع می شود و ممکن است تا 100.000.000 ادامه یابد.هزینه عمل جراحی پلاستیک سوالی است که ما اغلب دریافت می کنیم و مطمئناً موضوع مهمی برای بحث است. در جستجوی یک جراح پلاستیک برای انجام عمل بینی قسطی در بروجرد، یافتن یک جراح با تجربه که قیمت های واقعی و نتایج طبیعی را ارائه می دهد بسیار مهم است. پس توصیه می کنیم برای اطلاع از هزینه عمل بینی در بروجرد با پزشک خود در جلسه مشاوره صحبت نمایید.

چه کسانی کاندیدای مناسب جراحی بینی هستند؟

به طور کلی، نامزدهای جراحی بینی باید در حال رشد باشند. به عنوان مثال، رشد صورت در نوجوانان و جوانان می تواند ظاهر و عملکرد بینی را در طول زمان تحت تاثیر قرار دهد. استثناء بیماران اطفال با نقص مادرزادی صورت مانند شکاف کام است. علاوه بر این، بیماران باید از سلامت کلی خوبی برخوردار باشند و نباید سیگار بکشند زیرا سیگار کشیدن می‌تواند منجر به جریان خون ضعیف و افزایش خطر آسیب بافتی شود. جراحی بینی برای نوجوانانی که این عمل را درک کرده و رضایت کامل والدین دارند امکان پذیر است.

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر بینی در بروجرد

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین یکی از دسترسی های وب سایت کلینیک زیبایی است که برای شما کاربران گرامی فراهم شده است. شما می توانید بدون نیاز به حضور در مطب و به صورت آتلاین با پزشک خود در ارتباط باشید. کافی است در لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک، مستقیما با پزشک جراح در ارتباط باشید.

بهترین جراح بینی در بروجرد

جراحی بینی گوشتی بروجرد

در عمل بینی گوشتی، پزشک متخصص اقدام به ایجاد برش روی بینی فرد خواهد کرد. در حالت کلی از دو روش جراحی بسته و جراحی باز برای این مرحله استفاده می‌شود. جراحی نوع بینی باز بدین صورت است که برش‌های انجام گرفته در خارج از بینی و در قسمت کلوما ایجاد می‌شود. با استفاده از این برش می‌توان پوست و بافت استخوان‌ها و غضروف‌های بینی را به سمت بالا برده و ساختار بینی را مشاهده کرد. برخی از پزشکانی که در جدول فوق معرفی کرده ایم در شهر بروجرد عمل بینی گوشتی را نیز برعهده می گیرند.

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران