جراحی بینی در گرگان

فرشته مقامی

رینوپلاستی جراحی برای تغییر شکل بینی است. می تواند بینی را بزرگتر یا کوچکتر کند. تغییر زاویه بینی نسبت به لب بالایی؛ نوک بینی را تغییر دهید؛ یا برجستگی ها، فرورفتگی ها یا سایر عیوب بینی را اصلاح کنید. ما اطلاعات برخی از ماهرترین و باتجربه ترین پزشکان متخصص جراحی بینی در گرگان را گرده آوری کرده ایم.

لیست بهترین پزشکان جراحی بینی در گرگان

دکتر فرخ کامران خواجوی

دکتر فرخ کامران خواجوی، متولد سال 1353 تهران، دارای بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی و بورد تخصصی جراحی عمومی است و عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و همچنین انجمن بین المللی جراحی پلاستی ( ISAPS ) می باشد.

آدرس: گرگان، خیابان ولیعصر، عدالت بیست و دوم، نبش خرداد یکم، ساختمان پزشکان سرو، طبقه 4، واحد 14

شماره تماس: 07132326301

دکتر ولی اله علیشاهی

دکتر ولی اله عالیشاهی متخصص گوش، حلق و بینی و  از پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در شهر گرگان هستند .

آدرس: گرگان، خیابان ولیعصر، عدالت 39

شماره تماس: 07132365014

همچنین می توانید برای مشاهده پزشکان جراحی بینی در تهران کلیک کنید

بهترین دکتر جراحی بینی در گرگان

جراحی بینی در گرگان

در طی جراحی بینی، جراح برش هایی را برای دسترسی به استخوان ها و غضروف هایی که بینی را پشتیبانی می کنند ایجاد می کند. برش ها معمولاً در داخل بینی ایجاد می شوند تا پس از جراحی نامرئی باشند. بسته به نتیجه مورد نظر، ممکن است مقداری استخوان و غضروف برداشته شود یا ممکن است بافتی اضافه شود (از قسمت دیگری از بدن یا با استفاده از پرکننده مصنوعی). پس از اینکه جراح استخوان و غضروف را مرتب کرد و شکل داد، پوست و بافت روی ساختار بینی دوباره پوشانده می شود. یک آتل در خارج از بینی قرار داده می شود تا از شکل جدید بینی در حین بهبود پشتیبانی کند. ما لیستی از بهترین پزشک جراحی بینی در گرگان را گردآوری کرده ایم تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کنیم. این جراحان شهرت خود را از طریق سال ها تجربه، مهارت های برجسته و تعهد به ارائه نتایج استثنایی به دست آورده اند.

هزینه عمل بینی در گرگان چقدر است؟

قیمت عمل بینی در گرگان از 50.000.000 تومان شروع می شود و ممکن است تا 100.000.000 ادامه یابد. در جستجوی یک جراح پلاستیک برای انجام عمل در گرگان، یافتن یک جراح با تجربه که قیمت های واقعی و نتایج طبیعی را ارائه می دهد بسیار مهم است. پس توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت جراحی و شرایط عمل بینی در گرگان با پزشک خود در جلسه مشاوره صحبت نمایید.

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل بینی در گرگان

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین یکی از دسترسی های وب سایت کلینیک زیبایی است که برای شما کاربران گرامی فراهم شده است. شما می توانید بدون نیاز به حضور در مطب و به صورت آتلاین با پزشک خود در ارتباط باشید. کافی است در لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک، مستقیما با پزشک جراح در ارتباط باشید.

جراحی بینی در گرگان

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران