جراحی بینی در مازندران

جراحی بینی در مازندران

فرشته مقامی

اگر به تغییر اندازه یا شکل بینی خود فکر کرده اید، تنها نیستید. واقعیت این است که جراحی زیبایی بینی که اغلب به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود، می تواند تأثیر مثبتی بر ظاهر و اعتماد به نفس شما بگذارد. ما اطلاعات برخی از ماهرترین و باتجربه ترین پزشکان متخصص جراحی بینی در مازندران را گرده آوری کرده ایم.

لیست بهترین پزشکان جراحی بینی در مازندران

دکتر نیلوفر نیابتی

سرکار خانم دکتر نیلوفر نیابتی، فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشند. ایشان به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی ( Ent ) و جراح پلاستیک بینی در حوزه تحصیلی خود فعالیت می نمایند. دکتر نیابتی، از بهترین متخصصان Ent هستند و در حال حاضر عضو انجمن رینولوژی ایران نیز می باشند. از جمله مهم ترین خدمات ایشان می توان به رینوپلاستی، اتوپلاستی، بلفاروپلاستی، جراحی ترمیمی بینی، تزریق چربی صورت، تزریق ژل و بوتاکس اشاره کرد.

آدرس: مازندران، خیابان شهید مطهری، روبروی دفتر هواپیمایی هما، کوچه غنچه، مجتمع مهرگان

شماره تماس: 01155222579

همچنین می توانید برای مشاهده پزشکان جراحی بینی در تهران کلیک کنید

بهترین دکتر جراحی بینی در مازندران

جراحی بینی در مازندران

رینوپلاستی که معمولاً به عنوان جراحی بینی، یا جراحی شکل دادن به بینی شناخته می شود، برای اصلاح شکل بینی، مشکلات تنفسی و سایر عملکردهای بینی و همچنین بهبود ظاهر صورت انجام می شود. هنگامی که با جراحی سپتوم ترکیب می شود، این روش را رینوسپتوپلاستی می نامند. ما لیستی از بهترین پزشک جراحی بینی در مازندران را گردآوری کرده ایم تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کنیم. این جراحان شهرت خود را از طریق سال ها تجربه، مهارت های برجسته و تعهد به ارائه نتایج استثنایی به دست آورده اند.

هزینه عمل بینی در مازندران چقدر است؟

قیمت عمل بینی در مازندران از 50.000.000 تومان شروع می شود و ممکن است تا 100.000.000 ادامه یابد. در جستجوی یک جراح پلاستیک برای انجام عمل در مازندران، یافتن یک جراح با تجربه که قیمت های واقعی و نتایج طبیعی را ارائه می دهد بسیار مهم است. پس توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت جراحی و شرایط عمل بینی در مازندران با پزشک خود در جلسه مشاوره صحبت نمایید.

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل بینی در مازندران

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین یکی از دسترسی های وب سایت کلینیک زیبایی است که برای شما کاربران گرامی فراهم شده است. شما می توانید بدون نیاز به حضور در مطب و به صورت آتلاین با پزشک خود در ارتباط باشید. کافی است در لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک، مستقیما با پزشک جراح در ارتباط باشید.

جراحی بینی در مازندران

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران