جراحی بینی در یاسوج

فرشته مقامی

جراحی بینی یا رینوپلاستی یک عمل جراحی است که برای تغییر شکل یا بهبود ظاهر بینی طراحی شده است. جراحی بینی یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی است که در سراسر جهان انجام می شود. جراحی بینی می تواند برای اهداف زیبایی برای بهبود ظاهر کلی بینی یا به دلایل عملکردی برای رفع مشکلات تنفسی و اصلاح مسائل ساختاری انجام شود. ما اطلاعات برخی از ماهرترین و باتجربه ترین پزشکان متخصص جراحی بینی در یاسوج را گرده آوری کرده ایم.

لیست بهترین پزشکان جراحی بینی در یاسوج

دکتر حاتم صالح پور

دکتر حاتم صالح پور متخصص گوش، حلق و بینی و  از پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در شهر یاسوج می باشند که در زمینه جراحی زیبایی بینی تخصص دارند.

آدرس: یاسوج، کوچه روبروی بیمارستان شهید بهشتی، کوچه داروخانه دکتر بهور، ساختمان اکسیر، طبقه اول

شماره تماس: 09034315080

همچنین می توانید برای مشاهده پزشکان جراحی بینی در تهران کلیک کنید

بهترین دکتر جراحی بینی در یاسوج

جراحی بینی در یاسوج

بینی ما بارزترین ویژگی صورت ما است و نقش مهمی در ظاهر ما دارد، بلکه در تنفس، حس بویایی و چشایی ما و موارد دیگر نقش دارد. چه علاقه شما به جراحی بینی زیبایی باشد، چه کاربردی یا هر دو، جراحان پلاستیک اینجا هستند تا به شما کمک کنند و از شما حمایت کنند. تغییر شکل بینی (رینوپلاستی یا جراحی بینی) و جراحی سپتوم (سپتوپلاستی) دو روشی هستند که جراحان بینی به شما در رسیدن به اهداف ظاهری خود کمک می کنند. ما لیستی از بهترین پزشک جراحی بینی در یاسوج را گردآوری کرده ایم تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کنیم. این جراحان شهرت خود را از طریق سال ها تجربه، مهارت های برجسته و تعهد به ارائه نتایج استثنایی به دست آورده اند.

هزینه عمل بینی در یاسوج چقدر است؟

قیمت عمل بینی در یاسوج از 50.000.000 تومان شروع می شود و ممکن است تا 100.000.000 ادامه یابد. هزینه جراحی بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه این عمل شامل هزینه جراح، هزینه بیهوشی می شود. اغلب، این هزینه ها متفاوت است که تحت تأثیر پیچیدگی جراحی و زمان لازم برای جراحی است. هنگام برنامه ریزی برای جراحی بینی برای تصمیم گیری آگاهانه، توجه به این جنبه مالی بسیار مهم است. پس توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت جراحی و شرایط عمل بینی در یاسوج با پزشک خود در جلسه مشاوره صحبت نمایید.

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل بینی در یاسوج

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین یکی از دسترسی های وب سایت کلینیک زیبایی است که برای شما کاربران گرامی فراهم شده است. شما می توانید بدون نیاز به حضور در مطب و به صورت آتلاین با پزشک خود در ارتباط باشید. کافی است در لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک، مستقیما با پزشک جراح در ارتباط باشید.

جراحی بینی در یاسوج

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران