جراحی بینی در لاهیجان

جراحی بینی در لاهیجان

فرشته مقامی

رینوپلاستی نگرانی های مختلفی از مشکلات تنفسی گرفته تا زیبایی را برطرف می کند. کسانی که این جراحی را در نظر می گیرند اغلب به دنبال تغییر در شکل، اندازه یا تراز بینی به دلیل بی نظمی های مادرزادی، آسیب ها یا اهداف زیبایی شناختی شخصی هستند. ما اطلاعات برخی از ماهرترین و باتجربه ترین پزشکان متخصص جراحی بینی در لاهیجان را گرده آوری کرده ایم.

لیست بهترین پزشکان جراحی بینی در لاهیجان

دکتر ربانه رجبی نژاد

سرکار خانم دکتر ربانه رجبی نژاد، متخصص جراحی زیبایی بینی ( رینوپلاستی )، سپتوپلاستی، جراحی ترمیمی بینی و جراحی لوزه در لاهیجان هستند. دکتر ربانه رجبی نژاد به عنوان برترین جراح بینی لاهیجان با تکیه بر سوابق بی همتا و سالها فعالیت، در زمینه جراحی زیبایی و درمانی بینی و همچنین جراحی های لوزه توانسته اند بهترین نتایج را برای مراجعه کنندگان خود به ارمغان آورند.

آدرس: لاهیجان، خیابان انقلاب، کوچه اسدی

شماره تماس: 01342243828

دکتر فاطمه ذاتی

دکتر فاطمه ذاتی، ورودی 1365 دانشگاه شهید بهشتی (سهمیه آزاد) و شروع دوره تخصصی ENT بلافاصله پس از اتمام دوره عمومی و سپس آغاز فعالیت تخصصی حرفه ای با کسب رتبه برتر از سال 77 اغاز کرد. ایشان دارای مطب فعال ENT به مدت 23 سال و انجام هزاران عمل جراحی موفق در این حوزه علی الخصوص جراحی پلاستیک بینی و فعالیت‌های دیگر در حوزه زیبایی صورت در کنار دستگاه‌های جوانسازی پوست را دارد .

آدرس: لاهیجان، خیابان شهید کریمی، کوچه توکلی، روبروی آزمایشگاه دی، طبقه 3

شماره تماس: 01342232400

همچنین می توانید برای مشاهده پزشکان جراحی بینی در تهران کلیک کنید

بهترین دکتر جراحی بینی در لاهیجان

جراحی بینی در لاهیجان

رینوپلاستی که گاهی اوقات "عمل بینی" نامیده می شود، یک عمل جراحی است که شکل بینی را برای بهبود ظاهر آن تغییر می دهد. در برخی موارد، می تواند توانایی تنفس از طریق بینی را نیز افزایش دهد. این جراحی از تنظیمات جزئی تا تغییر شکل قابل توجه با توجه به ساختار صورت هر فرد و نتایج دلخواه متغیر است. ما لیستی از بهترین پزشک جراحی بینی در لاهیجان را گردآوری کرده ایم تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کنیم. این جراحان شهرت خود را از طریق سال ها تجربه، مهارت های برجسته و تعهد به ارائه نتایج استثنایی به دست آورده اند.

هزینه عمل بینی در لاهیجان چقدر است؟

قیمت عمل بینی در لاهیجان از 50.000.000 تومان شروع می شود و ممکن است تا 100.000.000 ادامه یابد. در جستجوی یک جراح پلاستیک برای انجام عمل در لاهیجان، یافتن یک جراح با تجربه که قیمت های واقعی و نتایج طبیعی را ارائه می دهد بسیار مهم است. پس توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت جراحی و شرایط عمل بینی در لاهیجان با پزشک خود در جلسه مشاوره صحبت نمایید.

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل بینی در لاهیجان

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین یکی از دسترسی های وب سایت کلینیک زیبایی است که برای شما کاربران گرامی فراهم شده است. شما می توانید بدون نیاز به حضور در مطب و به صورت آتلاین با پزشک خود در ارتباط باشید. کافی است در لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک، مستقیما با پزشک جراح در ارتباط باشید.

جراحی بینی در لاهیجان

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران