جراحی بینی در شهریار

جراحی بینی در شهریار

فرشته مقامی

جراحی برای تغییر شکل بینی، (رینوپلاستی) یکی از رایج ترین اعمال جراحی پلاستیک است. این روش می تواند اندازه بینی را کاهش یا افزایش دهد، قوز ناخواسته را حذف کند، شکل نوک یا پل را تغییر دهد، عرض سوراخ های بینی را باریک کند یا زاویه بین بینی و لب بالایی را تغییر دهد. این روش همچنین برای اصلاح مشکلات ناشی از آسیب استفاده می شود و می تواند به کاهش مشکلات تنفسی خاص کمک کند. ما اطلاعات برخی از ماهرترین و باتجربه ترین پزشکان متخصص جراحی بینی در شهریار را گرده آوری کرده ایم.

لیست بهترین پزشکان جراحی بینی در شهریار

دکتر مرتضی موگهی نژاد

دکتر مرتضی موگهی نژاد متخصص جراحی فک و صورت و دهان و دارای بورد تخصصی در این رشته می‌باشد. وی بلافاصله پس از فارغ التحصیلی در آزمون بورد شرکت کرده و موفق به کسب بورد تخصصی جراحی فک و صورت گردید.

آدرس: شهریار، میدان سپاه، بلوار خبرنگار، شهرک صدف، بیمارستان تخصصی نور شهریار

شماره تماس: 09129724036

همچنین می توانید برای مشاهده پزشکان جراحی بینی در تهران کلیک کنید

بهترین دکتر جراحی بینی در شهریار

جراحی بینی در شهریار

بسیاری از مردم از اندازه و یا شکل بینی خود ناراضی هستند. بینی در تعادل صورت نقش اساسی دارد و بسیاری از افراد در تلاش برای یافتن هماهنگی، هماهنگ‌تر ویژگی‌های خود، تغییر شکل بینی یا جراحی زیبایی بینی را انتخاب می‌کنند. گاهی اوقات مشکل بیشتر به موقعیت چانه یا فک مربوط می شود، اما بیماران تمایل دارند نارضایتی خود را بر روی بینی متمرکز کنند. ما لیستی از بهترین پزشک جراحی بینی در شهریار را گردآوری کرده ایم تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کنیم. این جراحان شهرت خود را از طریق سال ها تجربه، مهارت های برجسته و تعهد به ارائه نتایج استثنایی به دست آورده اند.

هزینه عمل بینی در شهریار چقدر است؟

قیمت عمل جراحی بینی در شهریار از 50.000.000 تومان شروع می شود و ممکن است تا 100.000.000 ادامه یابد. در جستجوی یک جراح پلاستیک برای انجام عمل در شهریار، یافتن یک جراح با تجربه که قیمت های واقعی و نتایج طبیعی را ارائه می دهد بسیار مهم است. پس توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت جراحی و شرایط عمل بینی قسطی در شهریار با پزشک خود در جلسه مشاوره صحبت نمایید.

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل بینی در شهریار

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین یکی از دسترسی های وب سایت کلینیک زیبایی است که برای شما کاربران گرامی فراهم شده است. شما می توانید بدون نیاز به حضور در مطب و به صورت آتلاین با پزشک خود در ارتباط باشید. کافی است در لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک، مستقیما با پزشک جراح در ارتباط باشید.

جراحی بینی در شهریار

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران