جراحی بینی در قائمشهر

جراحی بینی در قائمشهر

فرشته مقامی

جراحی زیبایی بینی به عنوان تغییر شکل بینی گفته می شود. جراحی زیبایی بینی می تواند بیشتر از بهبود ظاهر شما انجام دهد، بلکه می تواند توانایی تنفس شما را بهبود بخشد. تغییر شکل بینی به شما شکل بینی جذاب تری می دهد و بینی شما را با سایر ویژگی های صورت شما هماهنگ می کند. ما اطلاعات برخی از ماهرترین و باتجربه ترین پزشکان متخصص جراحی بینی در قائمشهر را گرده آوری کرده ایم.

لیست بهترین پزشکان جراحی بینی در قائمشهر

دکتر مهدی شهاب الدینی

دکتر مهدی شهاب الدینی متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن و دارای بورد تخصصی پلاستیک بینی و صورت، و پزشکی است که در زمینه زیبا سازی، ترمیم و بهبود عملکرد بینی تخصص دارد.

آدرس: قائمشهر، خیابان مدرس (راه آهن)، جنب ساختمان بانک مسکن، ساختمان آمین 28 (پاریس)، طبقه 3

شماره تماس: 01142216502

دکتر امیرحسین اسداله

دکتر امیرحسین اسدالله پور متخصص گوش و حلق و بینی در شهر قائمشهر می باشد . ایشان با توجه به وضعیت بیمار، آناتومی بینی و اهداف جراحی، بهترین و مناسب‌ترین شیوه را به بیمار پیشنهاد می‌دهد.

آدرس: قائمشهر، خیابان ساری، کلینیک جراحی دکتر اسداله پور

شماره تماس: 09940379947

همچنین می توانید برای مشاهده پزشکان جراحی بینی در تهران کلیک کنید

بهترین دکتر جراحی بینی در قائمشهر

جراحی بینی در قائمشهر

در طول ملاقات با پزشک، جراح ارزیابی کاملی از بینی شما از جمله عملکرد و تعادل بینی شما در رابطه با سایر ویژگی های صورت شما انجام می دهد. هر گونه نگرانی از نظر زیبایی، از جمله برآمدگی های پروفیل، اندازه، عرض، طول، پری نوک بینی، کجی، عدم تقارن سوراخ بینی و غیره مورد ارزیابی قرار می گیرد. ما لیستی از بهترین پزشک جراحی بینی در قائمشهر را گردآوری کرده ایم تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کنیم. این جراحان شهرت خود را از طریق سال ها تجربه، مهارت های برجسته و تعهد به ارائه نتایج استثنایی به دست آورده اند.

هزینه عمل بینی در قائمشهر چقدر است؟

قیمت عمل جراحی بینی در قائمشهر از 50.000.000 تومان شروع می شود و ممکن است تا 100.000.000 ادامه یابد. در جستجوی یک جراح پلاستیک برای انجام عمل در قائمشهر، یافتن یک جراح با تجربه که قیمت های واقعی و نتایج طبیعی را ارائه می دهد بسیار مهم است. پس توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت جراحی و شرایط عمل بینی قسطی در قائمشهر با پزشک خود در جلسه مشاوره صحبت نمایید.

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل بینی در قائمشهر

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین یکی از دسترسی های وب سایت کلینیک زیبایی است که برای شما کاربران گرامی فراهم شده است. شما می توانید بدون نیاز به حضور در مطب و به صورت آتلاین با پزشک خود در ارتباط باشید. کافی است در لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک، مستقیما با پزشک جراح در ارتباط باشید.

جراحی بینی در قائمشهر

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران