بهترین جراح ماموپلاستی در بروجرد

بهترین جراح ماموپلاستی در بروجرد

فرشته مقامی

ماموپلاستی جراحی است که با هدف کاهش، تغییر شکل یا افزایش اندازه سینه ها انجام می شود. این کار با کمک ابزارهای مختلفی مانند پروتز سینه و لیفت سینه انجام می شود . در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح ماموپلاستی در بروجرد پرداخته ایم. با ما همراه شوید تا با بهترین دکتر کوچک کردن سینه در بروجرد آشنا شوید.

بهترین جراح ماموپلاستی در بروجرد

نام پزشک آدرس شماره تماس
دکتر علی شجاعی بروجرد، خیابان شهدا، ابتدای زیرگذز، ساختمان پزشکان نور، طبقه چهارم، واحد 13 06642616050

بهترین دکتر ماموپلاستی در بروجرد

وقتی سینه‌ها به‌طور غیر طبیعی بزرگ می‌شوند، وزن آن‌ها می‌تواند باعث ایجاد چندین مشکل سلامتی شود. خوشبختانه شما مجبور نیستید رنج بکشید زیرا می توانید با کمک جراحان ماهر و حرفه ای عمل کوچک کردن سینه را در بروجرد انجام دهید . تمام پزشکانی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان بهترین متخصصین در زمینه عمل ماموپلاستی هستند. این پزشکان با رعایت اصول زیبایی و بهره مندی از تکنیک های به روز در جراحی ماموپلاستی توانسته اند نتایج خوبی بعد از عمل به ارمغان بیاورند.

همچنین در صورتیکه به دنبال بهترین جراح ابدومینوپلاستی در بروجرد هستید، در لینک درج شده اطلاعات برخی از بهترین جراحان در این زمینه را در اختیارتان قرار داده ایم.

بهترین جراح ماموپلاستی در بروجرد

اگر قصد مراجعه به بهترین جراح لیفت سینه در بروجرد را دارید، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

هزينه کوچک کردن سینه در بروجرد

هزینه ماموپلاستی بروجرد از 50 میلیون تومان شروع می شود. این هزینه شامل بیهوشی، امکانات اتاق عمل یا سایر هزینه های مرتبط نمی شود. لطفاً برای تعیین هزینه نهایی کوچک کردن سینه در بروجرد با مطب جراح پلاستیک خود مشورت کنید. هزینه کوچک کردن سینه می تواند متفاوت باشد. هزینه جراح ممکن است بر اساس تجربه او، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت باشد

اخذ نوبت اینترنتی بهترین جراح ماموپلاستی در بروجرد

بهترین جراح ماموپلاستی در بروجرد

از آنجایی که در شهر بروجرد شلوغی و ترافیک ها زیاد است تیم کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران گرامی امکان نوبت دهی آنلاین از کلینیک های معتبر لیزر در این شهر را فراهم کرده است. شما می توانید در جدول فوق روی نام مجموعه مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را از دکتر کوچک کردن سینه در بروجرد رزرو نمایید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران