بهترین جراح لیفت سینه در بروجرد

بهترین جراح لیفت سینه در بروجرد

فرشته مقامی

جراحی لیفت سینه روشی است که برای جوان سازی سینه ها از افتادگی و کشیدگی سینه که در طول زمان رخ می دهد، استفاده می شود. ما در لیست زیر اطلاعات بهترین جراح لیفت سینه در بروجرد را قرار داده ایم. همچنین در ادامه نحوه گرفتن نوبت آنلاین از این پزشکان را خواهیم گفت. پس با ما همراه شوید.

بهترین جراح لیفت سینه در بروجرد

نام پزشک آدرس شماره تماس
دکتر محمد کاکاوند بروجرد، خیابان تختی، جنب داروخانه آزادی 06642502481
دکتر زهره حجازی بروجرد، خیابان حافظ شمالی، کوچه خوبان، ساختماذن پزشکان حافظ، طبقه اول 06642603625
دکتر علی شجاعی بروجرد، خیابان شهدا، ابتدای زیرگذز، ساختمان پزشکان نور، طبقه چهارم، واحد 13 06642616050

بهترین دكتر فوق تخصص زيبايي سينه بروجرد

عوامل مختلفی مانند بارداری، ژنتیک، شیردهی و افزایش سن می‌توانند تأثیر منفی بر شکل سینه‌های زن داشته باشند. لیفت سینه می تواند پوست اضافی را از بین ببرد، آرئول ها را بلند کند و سینه ها را به موقعیت بالاتر بازگرداند. جراحی لیفت سینه شامل ایجاد برشی برای بلند کردن، شکل دادن و سفت کردن بافت سینه است. پیدا کردن یک جراح لیفت سینه می تواند کار دشواری باشد. برای کمک به موفقیت شما در جستجوی خود، ما در لیست فوق از بهترین جراحان لیفت سینه در بروجرد جمع آوری کرده ایم.

اگر به دنبال بهترین جراح پروتز سینه در بروجرد، لینک درج شده را کلیک نمایید.

بهترین جراح لیفت سینه در بروجرد

هزینه جراحی لیفت سینه در بروجرد

هزینه جراحی لیفت سینه در بروجرد بسته به مهارت جراح و تعرفه بیمارستان بسیار متفاوت است. لطفاً برای تعیین هزینه نهایی خود با مطب جراح پلاستیک در بروجرد مشورت کنید.

مشاوره آنلاین با جراح لیفت سینه در بروجرد

مشاوره آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی و بدون نیاز به حضور در مطب به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید. این قابلیت در وب سایت کلینیک زیبایی در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. شما می توانید در جدول بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده  از قسمت چت انلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

اخذ نوبت اینترنتی جراحی ماستوپکسی در بروجرد

بهترین جراح لیفت سینه در بروجرد

گرفتن نوبت به صورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی زمان مراجعه خود را دریافت کنید. شما می توانید از لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل جراح ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

اگر قصد مراجعه به بهترین جراح ماموپلاستی در بروجرد را دارید، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

کلام آخر

در این لیست سعی کرده ایم شما را با دکتر خوب برای عمل لیفت سینه در شهر بروجرد آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران