بهترین دکتر تزریق بوتاکس در بروجرد

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در بروجرد

فرشته مقامی

بوتاکس (سم بوتولینوم) دارویی است که از طریق سوزن های کوچک به زیر پوست تزریق می شود. هدف از تزریق بوتاکس کاهش چین و چروک و خطوط ریز است. این تزریق ها همچنین برای درمان شرایط پزشکی مانند میگرن، هایپرهیدروزیس، نورالژی استفاده می شو د. به طور خلاصه، درمان بوتاکس هم از نظر زیبایی و هم فواید پزشکی دارد. در صورتی که به دنبال بهترین دکتر تزریق بوتاکس در بروجرد هستید، می توانید به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در بروجرد

نام آدرس شماره تماس
دکتر علیرضا ریحانی بروجرد، خیابان شهدا، جنب پاساژ آینه، کوچه منیری، ساختمان پزشکان ایرانیان، طبقه سوم، واحد 11 ، 12 06642610270
دکتر فاطمه مختاری فر بروجرد، ابتدای خیابان تختی، رو به روی آزمایشگاه دکتر حسنی، کوچه شهید الماسی، ساختمان پزشکان صالحی 09057569933
دکتر حسام حسن زاده بروجرد، ابتدای خیابان بهار، ساختمان بانک پاسارگاد، طبقه 1 06642613118

قیمت بوتاکس صورت در بروجرد

هزینه بوتاکس از صورت 900.000 تومان شروع می شود. هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل متفاوت است. شما عزیزان می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره های موجود در لیست بالا تماس حاصل نمایید.

در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای تزریق ژل در بروجرد هستید، اطلاعات برخی از بهترین پزشکان در این زمینه در لینک درج شده جمع آوری شده است.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در بروجرد

دکتر تزریق بوتاکس زیر بغل در بروجرد

بوتاکس درمانی است که شامل تزریق یک سم به پوست است . هم مصارف پزشکی و هم آرایشی دارد و برخی افراد آن را در کاهش تعریق بیش از حد مانند ناحیه زیر بغل موثر می دانند . پزشکان زیادی وجود دارند که تزریق بوتاکس را انجام می دهند. این به شما بستگی دارد که بهترین پزشک را انتخاب کنید . تمام پزشکانی که در جدول فوق معرفی کرده ایم در شهر بروجرد پزشکانی ماهر و با تجربه در زمینه تزریق بوتاکس هستند.

نوبت‌ دهی اینترنتی بهترین دکترهای تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم بروجرد

گرفتن نوبت به صورت غیر حضوری به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه بتوانید زمان مراجعه خود را رزرو نمایید. شما می توانید در جدول بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل پزشک، ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در بروجرد

نظر کاربران