تزریق بوتاکس فول فیس در شیراز

تزریق بوتاکس فول فیس در شیراز

وحید فلامرزی

کلینیک زیبایی - تزریق بوتاکس یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی پوست در جهان است. این روش به طور موقت عضلات صورت را فلج می کند و باعث کاهش چین و چروک، خطوط ریز و افتادگی پوست می شود. بوتاکس فول فیس به تزریق بوتاکس در تمام نواحی صورت، از جمله پیشانی، دور چشم، خطوط اخم و خطوط لب اشاره دارد. در ادامه این مطلب از سایت کلینیک زیبایی برای شما عزیزان فهرستی از بهترین کلینیک های تزریق بوتاکس فول فیس در شیراز آماده کرده ایم، لطفاً تا انتها با ما همراه باشید.

لیست بهترین کلینیک های تزریق بوتاکس فول فیس در شیراز

در شیراز، پزشکان و کلینیک‌های متعددی وجود دارند که خدمات تزریق بوتاکس را ارائه می‌دهند. در اینجا چند نمونه از آنها آورده شده است:

نام آدرس شماره تماس
دکتر فرانک کامراد شیراز، خاکشناسی، رستوران بلپاسی، طبقه 2، کلینیک زیبایی الارز 09172422422
دکتر حمید حمیدی شیراز، میدان مطهری، ابتدای بلوار قدوسی شرقی، کلینیک زیبایی پارسه 07136284000
دکتر نازآفرین یزدان پناه شیراز، خیابان عفیف‌ آباد، روبروی کوچه 18، ساختمان السید، طبقه 4، واحد 41 09391400104
دکتر پریسا پیروی شیراز، خیابان قصردشت، روبه روی بلوار شاهد، نرسیده به بیمارستان قلب کوثر، ساختمان نبض، طبقه 3، کلینیک پوست و لیزر پریسان 09905651205

بوتاکس فول فیس چیست؟

تکنیک "بوتاکس فول فیس" همانطور که از نامش پیداست، تزریق بوتاکس به صورت کامل است. در این روش، بوتاکس به صورت همزمان در چند نقطه مختلف صورت تزریق می‌شود. در نتیجه، تنها با یک جلسه تزریق، صورتی شاداب و بدون چین و چروک خواهید داشت. پزشک نقاطی که قرار است بوتاکس در آن‌ها تزریق شود را مشخص کرده و در یک جلسه تمام تزریقات را انجام می‌دهد. بوتاکس پیشانی، خط اخم، خطوط پنجه کلاغی، خطوط لبخند و اندوه، کوچک کردن غبغب و فرم دهی فک از جمله مواردی هستند که در بوتاکس کامل صورت انجام می‌شوند.
در نهایت، به خاطر داشته باشید که بوتاکس کامل صورت تنها یک روش برای جوانسازی پوست است. داشتن یک سبک زندگی سالم، تغذیه مناسب، مراقبت‌های روزانه از پوست و نوشیدن آب کافی نیز می‌تواند به داشتن پوستی صاف، درخشان و جوان کمک کند. بوتاکس را به عنوان ابزاری برای تکمیل برنامه مراقبتی خود استفاده کنید، نه تنها راه‌حل!

تغییراتی که بوتاکس فول فیس ایجاد می‌کند

رفع خطوط اخم و لبخند
این خطوط ناخوشایند می‌توانند چهره را عبوس و خسته به نظر بیاورند. بوتاکس با کاهش انقباضات عضلات پیشانی و اطراف چشم، این چروک‌ها را محو می‌کند و چهره را با ظاهری شاداب‌تر و دلپذیرتر به شما باز می‌گرداند.
لیفت و بالا کشیدن ابروها
با گذشت زمان، ابروها کمی پایین می‌آیند و باعث می‌شود چشم‌ها کوچکتر و چهره غمگین‌تر به نظر برسد. بوتاکس می‌تواند با بالا بردن ابروها، چشمان را بزرگتر و چهره را جوان‌تر نشان دهد.
رفع خطوط پنجه کلاغی
این خطوط در گوشه‌های خارجی چشم ایجاد می‌شوند و ممکن است ظاهر شما را خسته و پیرتر به نظر بیاورد. بوتاکس با کاهش انقباضات عضلات اطراف چشم، این خطوط را کمتر و قابل توجه‌تر می‌کند و چشمان شما را بازتر و زیباتر نشان می‌دهد.
کوچک کردن غبغب
غبغب می‌تواند باعث شود صورت گردتر و چاقتر به نظر بیاید. بوتاکس با کاهش فعالیت عضلات چانه، غبغب را کوچکتر می‌کند و به چهره شما زاویه‌ای برجسته‌تر و جذاب‌تر می‌بخشد.

مزایای تزریق بوتاکس فول فیس

  • کاهش چین و چروک و خطوط ریز: بوتاکس با فلج کردن عضلات صورت، باعث صاف شدن پوست و کاهش چین و چروک، به خصوص در پیشانی، دور چشم و خطوط اخم می شود.
  • جوانسازی پوست: بوتاکس می تواند به سفت شدن و لیفت پوست کمک کند و ظاهری جوان تر به شما بدهد.
  • کاهش منافذ پوست: بوتاکس می تواند به کوچک شدن منافذ پوست کمک کند و پوستی صاف تر و یکدست تر به شما بدهد.
  • کاهش تعریق بیش از حد: بوتاکس می تواند برای درمان هایپریدروز (تعریق بیش از حد) در نواحی مانند زیر بغل، کف دست و پا استفاده شود.
  • کاربردهای زیبایی دیگر: بوتاکس می تواند برای لیفت ابرو، بالا بردن نوک بینی و اصلاح طرح لب استفاده شود.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر تزریق بوتاکس بینی در شیراز

انتخاب پزشک و کلینیک مناسب بوتاکس فول فیس در شیراز

انتخاب پزشک و کلینیک مناسب برای تزریق بوتاکس در شیراز بسیار مهم است. به دنبال پزشکی باشید که در تزریق بوتاکس تجربه داشته باشد و دارای مجوز معتبر باشد. همچنین می توانید نظرات بیماران قبلی را به صورت آنلاین بخوانید تا از تجربیات آنها مطلع شوید.

تزریق بوتاکس فول فیس در شیراز

همچنین شما در سایت کلینیک زیبایی می توانید برای جست و جوی بیشتر در خصوص مراکز زیبایی تزریق بوتاکس در شیراز به لینک روبرو مراجعه نمایید: تزریق بوتاکس در شیراز

سوالات متداول

آیا می‌توان همزمان چند نقطه از صورت را بوتاکس کرد؟

بله اگر پزشکی که برمی‌گزینید متبحر و با تجربه باشد، می‌تواند به راحتی بوتاکس فول فیس انجام دهد.
در بوتاکس فول فیس چه نقاطی از صورت بوتاکس می‌شود؟
بوتاکس فول فیس شامل بوتاکس پیشانی، خط اخم، بوتاکس پنجه کلاغی گوشه چشم، خط لبخند و اندوه و بوتاکس فرم دهی فک است.
مزیت بوتاکس فول فیس چیست؟
در این متد، شما همزمان از شر چین و چروک‌های نقاط مختلف پوست رها خواهید شد.
عوارض بوتاکس فول فیس کدام است؟
مانند هر نوع فرایند زیبایی، بوتاکس نیز ممکن است عارضه‌هایی داشته باشد. اما همگی موقت هستند و طی چند روز از بین می‌روند. عوارضی چون کبودی، افتادگی پلک چشم، بی‌حسی موقت موضع تزریق و درد موضعی را ممکن است تجربه کنید.
بوتاکس دردناک است؟
سرسوزنی که وارد پوست می‌شود بسیار ظریف است پس درد چندانی احساس نخواهید کرد.

گرفتن مشاوره آنلاین از بهترین دکتر تزریق بوتاکس فول فیس در شیراز

مشاوره آنلاین یکی از امکاناتی است که توسط وب‌سایت کلینیک زیبایی برای کاربران فراهم شده است. شما می‌توانید بدون نیاز به حضور فیزیکی در مطب و به صورت آنلاین با پزشک خود در ارتباط باشید. کافی است در لیست بالا بر روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از بخش چت آنلاین در پروفایل پزشک، به طور مستقیم با پزشک جراح ارتباط برقرار کنید.

جمع بندی تزریق بوتاکس فول فیس در شیراز

تزریق بوتاکس فول فیس می تواند روشی مؤثر برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک باشد. با این حال، مهم است که قبل از انجام این روش، مزایا، معایب و خطرات آن را به دقت در نظر بگیرید. همچنین بوتاکس برای افراد باردار یا شیرده، افراد مبتلا به بیماری های عصبی عضلانی و افراد دارای حساسیت به سم بوتولینوم توصیه نمی شود.

تزریق بوتاکس فول فیس در شیراز

از همراهی شما تا پایان این لیست سپاسگزاریم. در صورت داشتن هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در خصوص این مطلب، می‌توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران