بهترین دکتر تزریق ژل در بروجرد

بهترین دکتر تزریق ژل در بروجرد

فرشته مقامی

تزریق ژل نتایج باورنکردنی را برای کسانی که به دنبال جوان سازی پوست خود هستند، ارائه می دهد. این تزریق‌ها به میلیون‌ها بیمار کمک کرده تا جوانی را به چهره خود برگردانند و به پوستی جوان‌تر دست یابند . ما در لیست زیر اطلاعات بهترین دکتر تزریق ژل در بروجرد را در اختیار شما قرار داده ایم تا در صورت نیاز به آنها مراجعه فرمایید.

لیست بهترین دکتر تزریق ژل در بروجرد

نام آدرس شماره تماس
دکتر علیرضا ریحانی بروجرد، خیابان شهدا، جنب پاساژ آینه، کوچه منیری، ساختمان پزشکان ایرانیان، طبقه سوم، واحد 11 ، 12 06642610270
دکتر فاطمه مختاری فر بروجرد، ابتدای خیابان تختی، رو به روی آزمایشگاه دکتر حسنی، کوچه شهید الماسی، ساختمان پزشکان صالحی 09057569933
دکتر حسام حسن زاده بروجرد، ابتدای خیابان بهار، ساختمان بانک پاسارگاد، طبقه 1 06642613118

بهترین کلینیک تزریق ژل در بروجرد

چین و چروک ها بخشی اجتناب ناپذیر از پیری هستند و این روند را می توان به دنبال قرار گرفتن منظم در معرض نور خورشید، کاهش وزن بیش از حد، رژیم غذایی یا استرس تسریع کرد . تزریق ژل می تواند پوست شما را سفت تر و صاف تر نشان دهد و  به رفع علائم پیری کمک می کند . تمام پزشکانی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان بهترین متخصصین در زمینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت در بروجرد فعالیت می کنند. این پزشکان با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین ژل های موجود در بازار و استفاده از تکنیک ها روز دنیا مانند تزریق ژل لب با تکنیک لیفت روسی توانسته اند رضای زیباجویان عزیز را جتلب نمایند.

در صورتی که به دنبال کلینیک زیبایی در بروجرد هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین دکتر تزریق ژل در بروجرد

قیمت تزریق ژل در بروجرد

هزینه تزریق ژل لب در بروجرد از 1.500.000 تومان شروع می شود توصیه می‌کنیم برای اطلاع از قیمت با پرستاران یا پزشکان مجرب زیبایی‌شناسی خود مشورت کنید تا بتوانند پس از بحث در مورد آنچه می‌خواهید از درمان با تزریق ژل به دست آورید، به شما پیشنهاد شخصی‌تری بدهند.

نوبت‌دهی اینترنتی بهترین دکترهای تزریق فیلر بروجرد

این که بتوانید بدون حضور در مطب یا کلینیک و بدون اتلاف وقت به سرعت نوبت خود را دریافت کنید حتما برای همه جذاب و قابل توجه است. تیم کلینیک زیبایی نیز این قابلیت را در دسترس شما عزیزان قرار داده است تا با خیال راحت نوبت خود را دریافت کنید. کافیست از لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت نوبت دهی اینترنتی ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را رزرو نمایید.

بهترین دکتر تزریق ژل در بروجرد

دریافت مشاوره غیر حضوری تزریق ژل به لب در بروجرد

گرفتن مشاوره بدون نیاز به حضور در مطب و درگیری در ترافیک های سنگین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید. شما می توانید از قسمت چت انلاین در پروفایل پزشکان معرفی شد در لیست بالا به صورت آنلاین از دکتر مشاوره بگیرید. کافیست از جدول فوق روی نام دکتر مورد نظر کلیک کنید.

نظر کاربران