بهترین جراح ماموپلاستی در بندرعباس

بهترین جراح ماموپلاستی در بندرعباس

فرشته مقامی

زنان با سینه های بزرگ اغلب درد، ناراحتی و خجالت را تجربه می کنند. سینه های بزرگ و نامتناسب می تواند باعث درد پشت، گردن و شانه شود و زندگی روزمره و راحتی را مختل کند. برای بسیاری از زنان، جراحی کوچک کردن سینه می تواند به بهبود راحتی، وضعیت بدنی و اعتماد به نفس آنها کمک کند. در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح ماموپلاستی در بندرعباس پرداخته ایم. با ما همراه شوید تا با بهترین دکتر کوچک کردن سینه در بندرعباس آشنا شوید.

بهترین جراح ماموپلاستی در بندرعباس

نام پزشک آدرس شماره تماس
دکتر خورشیدی فر اهواز، کیانپارس، خیابان 5 شرقی، ساختمان ایرانمهر، پلاک 57، طبقه ششم 06133921708
دکتر پروین محمدی اهواز، کیانپارس، خیابان 3 غربی، مجتمع سینوهه، طبقه 4 09033142884
دکتر سید صاحب حسینی نژاد اهواز، کیانپارس، خیابان 15 غربی، مجتمع ایرانپارس، طبقه دوم 06133389268
دکتر مریم عواطفی اهواز، کیانپارس، پهلوان غربی، نبش خرداد جنوبی، مجتمع بوعلی سینا، طبقه 8، واحد 3 09359357626
دکتر همایون زهتاب اهواز، کیانپارس، نبش 6 شرقی 06133922893
دکتر شروین شالبافت اهواز، کیانپارس، خیابان 12 غربی، پلاک 4 09375897050
دکتر فردوس مذنبی بندرعباس، خیابان سیدجمال، کوچه آزمایشگاه رازی، ساختمان پزشکان شفا، طبقه سوم 07662229220

بهترین دکتر ماموپلاستی در بندرعباس

کوچک کردن سینه برای برداشتن بافت اضافی سینه انجام می شود. هنگامی که برای مشاوره با یکی از جراحان پلاستیک دارای گواهی معتبر مراجعه می کنید، در مورد اهداف شما برای این عمل و اینکه آیا شما کاندیدای خوبی برای جراحی هستید صحبت خواهد شد. تمام پزشکانی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان بهترین متخصصین در زمینه عمل ماموپلاستی هستند. این پزشکان با رعایت اصول زیبایی و بهره مندی از تکنیک های به روز در جراحی ماموپلاستی توانسته اند نتایج خوبی بعد از عمل به ارمغان بیاورند.

همچنین در صورتیکه به دنبال جراح پلاستیک در بندرعباس هستید، در لینک درج شده اطلاعات برخی از بهترین جراحان در این زمینه را در اختیارتان قرار داده ایم.

بهترین جراح ماموپلاستی در بندرعباس

اگر قصد مراجعه به بهترین جراح لیفت سینه در بندرعباس را دارید، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

هزينه کوچک کردن سینه در بندرعباس

هزینه ماموپلاستی بندرعباس از 50 میلیون تومان شروع می شود. این هزینه شامل بیهوشی، امکانات اتاق عمل یا سایر هزینه های مرتبط نمی شود. لطفاً برای تعیین هزینه نهایی کوچک کردن سینه در بندرعباس با مطب جراح پلاستیک خود مشورت کنید. هزینه کوچک کردن سینه می تواند متفاوت باشد. هزینه جراح ممکن است بر اساس تجربه او، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت باشد

دریافت نوبت اینترنتی بهترین جراح ماموپلاستی در بندرعباس

بهترین جراح کوچک کردن سینه در بندرعباس

از آنجایی که در شهر بندرعباس شلوغی و ترافیک ها زیاد است تیم کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران گرامی امکان نوبت دهی آنلاین از کلینیک های معتبر لیزر در این شهر را فراهم کرده است. شما می توانید در جدول فوق روی نام مجموعه مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را از دکتر کوچک کردن سینه در بندرعباس رزرو نمایید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران