بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در بروجرد

بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در بروجرد

فرشته مقامی

جراحی پلاستیک طی چند دهه از زمانی که برای اولین بار محبوب شد، مسیر طولانی را طی کرده است. نه تنها تکنیک‌های جراحی پلاستیک در پیچیدگی و ایمنی پیشرفت کرده‌اند، بلکه هم مردان و هم زنان با ایده بهبود ظاهر خود از طریق جراحی پلاستیک راحت‌تر شده‌اند. در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در بروجرد می پردازیم. در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای عمل های پلاستیک و زیبایی در این شهر هستید به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در بروجرد

نام جراح نشانی شماره تماس
دکتر علیرضا ریحانی بروجرد، خیابان شهدا، جنب پاساژ آینه، کوچه منیری، ساختمان پزشکان ایرانیان، طبقه سوم، واحد 11، 12 06642610270
دکتر کیان احمدی بروجرد، خیابان شهدا، جنب تصویربرداری پرتو، طبقه اول، داروخانه دکتر عسلی، واحد 102 06642612499

بهترین دکترهای زیبایی بروجرد

هیچ پزشک یا جراح "یک اندازه متناسب با همه" وجود ندارد. حتی اگر دقیقاً همان جراحی پلاستیک همسایه‌تان را انجام می دهید، ممکن است متوجه شوید که جراح او ممکن است احساس مناسبی برای شما نداشته باشد، جراحی پلاستیک می تواند یک تجربه فوق العاده و مثبت و به طور بالقوه تغییر دهنده زندگی باشد، بنابراین به یاد داشته باشید که در این روند عجله نکنید. همچنین این یک تجربه کاملاً فردی است، بنابراین آنچه برای همسایه شما منطقی است ممکن است برای شما منطقی نباشد. جراحانی که در جدول بالا معرفی کرده ایم به عنوان بهترین پزشکان در زمینه عمل پلاستیک و زیبایی در بروجرد شناخته شده اند. این متخصصین با بهره مندی از علم زیبایی شناسی، مهارت و تجربه بالای خود در جراحی پلاستیک و زیبایی توانسته اند رضایت زیباجویان و بیماران گرامی را جلب کنند.

اگر به دنبال بهترین جراح زیبایی بینی در بروجرد، لینک درج شده را کلیک نمایید.

بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در بروجرد

چه زمان باید به دکتر جراح پلاستیک در بروجرد مراجعه کرد

از جراحی پلاستیک می توان برای ترمیم موارد زیر استفاده کرد:

  • ناهنجاری هایی که از بدو تولد وجود داشته اند، مانند شکاف کام و لب، انگشتان تار و خال های مادرزادی
  • نواحی آسیب دیده در اثر برداشتن بافت سرطانی، مانند صورت یا سینه
  • سوختگی گسترده یا آسیب های جدی دیگر
  • جراحی پلاستیک اغلب می تواند به بهبود عزت نفس، اعتماد به نفس و کیفیت کلی زندگی فرد کمک کند.

دریافت نوبت اینترنتی بهترین دکتر جراح پلاستیک صورت در بروجرد

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه نوبت خود را دریافت کنید. شما می توانید در جدول بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزور نمایید.

بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در بروجرد

مشاوره غیرحضوری با جراح پلاستیک خوب در بروجرد

مشاوره به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون نیاز به حضور در مطب به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید. شما می توانید از طریق لیست بالا روی جدول کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

نظر کاربران