بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در قم

پری چاوشی

اگر به دنبال دکتر خوب برای عمل پلاستیک هستید، تیم کلینیک زیبایی در لیست زیر به معرفی بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در قم می پردازد. با ما همراه شوید.

بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در قم

نام آدرس شماره تماس
دکتر فرخ سواددار  قم، بلوار شهید بهشتی، بیمارستان شهید بهشتی 02536122028
دکتر مریم جعفری منصوری 45 متری صدوق، صدوقی 53، پلاک 10،طبقه همکف 02532909178

هزینه جراحی پلاستیک در قم چقدر است؟

مشاوره به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون نیاز به حضور در مطب به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید. شما می توانید از طریق لیست بالا روی جدول کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای انجام هایفوتراپی در قم هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پلاستیک و زیبایی در قم

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه نوبت خود را دریافت کنید. شما می توانید در جدول بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزور نمایید.

انواع جراحی های پلاستیک و زیبایی

• پیکرتراشی
  • جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی
  • جراحی سینه
  • جراحی پلاستيک بینی یا رینوپلاستی
  • جراحی گوش یا اتوپلاستی
  • جراحی چانه
  • جراحی پلک یا بلفاروپلاستی
  • جراحی های ترمیمی و بازسازی و غیره

انواع جراحی های پلاستیک و زیبایی

دوران نقاهت پس از جراحی پلاستیک

دوران نقاهت پس از جراحی پلاستیک به نوع جراحی، وضعیت سلامتی فرد و توصیه‌ های جراح بستگی دارد. اینجا چند نکته کلی برای دوران نقاهت پس از جراحی پلاستیک آورده شده است:

1. دستورالعمل‌ های پزشک
پیروی از دستورات پزشک: یکی از مهم‌ ترین کارها این است که به دقت دستورالعمل‌ های جراح را رعایت کنید. این شامل مصرف داروها، تغییرات در بانداژ و رعایت محدودیت‌ های فیزیکی است.
2. استراحت کافی
استراحت مناسب: بدن شما برای بهبود نیاز به استراحت دارد. فعالیت‌ های سنگین و ورزش‌ های شدید را باید برای مدتی متوقف کنید.
تغذیه مناسب: مصرف غذاهای سالم و مغذی به تسریع فرآیند بهبود کمک می‌ کند.
3. کنترل درد و تورم
داروهای مسکن: پزشک ممکن است داروهای مسکن تجویز کند. این داروها را طبق دستور مصرف کنید.
کمپرس سرد: استفاده از کمپرس سرد می‌ تواند به کاهش تورم و درد کمک کند. اما باید مطابق با دستور پزشک عمل کنید.
4. مراقبت از زخم‌ ها
تمیزی زخم‌ ها: زخم‌ ها را تمیز و خشک نگه دارید و به توصیه‌ های پزشک در مورد تغییرات بانداژ عمل کنید.
جلوگیری از عفونت: علائم عفونت مانند قرمزی، درد شدید یا خروج مایعات غیرعادی را جدی بگیرید و در صورت مشاهده، فوراً به پزشک مراجعه کنید.
5. حفظ صبر و حوصله
صبر: فرآیند بهبود زمان‌ بر است و نتایج نهایی ممکن است بعد از چند ماه مشخص شود. حفظ صبر و پیگیری مداوم توصیه‌ها بسیار مهم است.

کلام آخر

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کردید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این لیست از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز هایفوتراپی در قم