بهترین جراح ماموپلاستی در کرمان

بهترین جراح ماموپلاستی در کرمان

فرشته مقامی

ماموپلاستی کاهش سینه که به عنوان جراحی کوچک کردن سینه نیز شناخته می‌شود، یک عمل زیبایی است که شامل برداشتن بافت غدد، پوست و چربی اضافی برای کوچک‌تر کردن سینه‌ها می‌شود. اگرچه در بین زنان شایع تر است، اما می توان آن را در مردان مبتلا به ژنیکوماستی نیز انجام داد. در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح ماموپلاستی در کرمان پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

بهترین جراح ماموپلاستی در کرمان

نام جراح نشانی شماره تماس
دکتر محمودرضا اصحاب یمین کرمان، بلوار فردوسی، ساختمان پزشکان آراد، طبقه 6 09338483008
دکتر مصطفی وهبی کرمان، چهارراه طهماسب آباد، خیابان شریعتی (بهشتی)، نبش کوی 11، ساختمان بزرگمهر، طبقه اول 03432483278
دکتر فیروزه ابوالحسنی زاده کرمان، خیابان سعدی، نبش کوچه 3، ساختمان مهراد 03432267280
دکتر محمد صالحی کرمان، چهارراه طهماسب آباد، ساختمان پزشکان متخصص 03432456922
دکتر سیدمجتبی طاهری کرمان، چهارراه طهماسب آباد، ساختمان پزشکان متخصص، طبقه سوم 03432458613

بهترین فوق تخصص جراح سینه در کرمان

تمام پزشکانی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان متخصصین در زمینه عمل ماموپلاستی هستند. این پزشکان با رعایت اصول زیبایی و بهره مندی از تکنیک های به روز در جراحی ماموپلاستی توانسته اند نتایج خوبی بعد از عمل به ارمغان بیاورند. همچنین در صورتیکه به دنبال جراح خوب برای عمل پروتز سینه در کرمان هستید، در لینک درج شده اطلاعات برخی از بهترین جراحان در این زمینه را در اختیارتان قرار داده ایم.

بهترین جراح ماموپلاستی در کرمان

اگر قصد مراجعه به بهترین جراح لیفت سینه در کرمان را دارید، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

خطرات و عوارض احتمالی جراحی ماموپلاستی در کرمان

جراحی کوچک کردن سینه تضمین نمی کند که سینه ها به حالت طبیعی خود برنگردند زیرا با علل زمینه ای مانند عدم تعادل هورمونی یا تجمع چربی سروکار ندارند.

همچنین، جراحی می تواند منجر به زخم قابل مشاهده شود. همچنین بیمار نسبت به عدم تقارن سینه، کاهش یا از دست دادن کامل حس در ناحیه هاله و نوک پستان، عفونت در محل زخم یا برش و واکنش آلرژیک به بیهوشی آسیب پذیر است. برخی از مطالعات همچنین نشان دادند که این روش می تواند بر تولید شیر مادر تأثیر بگذارد.

هزینه جراحی کوچک کردن سینه در کرمان

هزینه جراحی ماموپلاستی در کرمان شامل بیهوشی، امکانات اتاق عمل یا سایر هزینه های مرتبط نمی شود. لطفاً برای تعیین هزینه نهایی خود با مطب جراح پلاستیک خود مشورت کنید.هزینه کوچک کردن سینه می تواند متفاوت باشد. هزینه جراح ممکن است بر اساس تجربه او، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت باشد

نوبت‌دهی اینترنتی بهترین دکترهای کوچک کردن سینه کرمان

بهترین جراح ماموپلاستی در کرمان

از آنجایی که در شهر کرمان شلوغی و ترافیک ها زیاد است تیم کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران گرامی امکان نوبت دهی آنلاین از کلینیک های معتبر لیزر در این شهر را فراهم کرده است. شما می توانید در جدول فوق روی نام مجموعه مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را رزرو نمایید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران