بهترین جراح بوکال فت در کرمان

بهترین جراح بوکال فت در کرمان

فرشته مقامی

چربی باکال یک پد چربی طبیعی است که در زیر استخوان گونه و بین ماهیچه های صورت قرار دارد و باعث می شود صورت شما پر به نظر برسد. اگر تمایل دارید صورت استخوانی و زیبا داشته باشید جراحی بوکال فت برای شما گزینه مناسبی است. در لیست زیر به معرفی بهترین جراح بوکال فت در کرمان می پردازیم. با ما همراه شوید.

بهترین جراح بوکال فت در کرمان

نام پزشک نشانی شماره تماس
دکتر حامد امینی کرمان، هوشنگ مرادی 18، مجتمع افرا، طبقه دوم 09009212272
دکتر محمدهاشم شیوخ کرمان، بین هزارو یکشب 4 و 6، ساختمان صدر، طبقه 1، واحد 4 09138314745
دکتر آرزو تجلی کرمان، خیابان امام جمعه، نبش کوچه 20، مجتمع پارسیان، طبقه سوم 03432447226

بهترین جراحی بوکال فت در کرمان

حذف چربی باکال می‌تواند شکل صورت شما را با کاهش پری گونه‌ های پایین، برجسته کردن گونه‌ ها و ساختار صورت یا لاغری قسمت پایین صورت تغییر دهد تا ظاهری باریک‌ تر به آن بدهد. در لیست بالا بهترین و ماهر ترین متخصصین برای عمل تخلیه چربی بوکال در کرمان معرفی شده است. این پزشکان با رعایت تکنیک های زیبایی توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان گرامی را به خود جلب نمایند. شما می توانید در جلسات مشاوره با پزشک در این خصوص سوال کنید.

بهترین جراح بوکال فت در کرمان

هزینه تخلیه بوکال فت در کرمان چقدر است؟

برداشتن چربی از صورت یک عمل زیبایی محسوب می شود، بنابراین بیمه جراحی را پوشش نمی دهد. هزینه بوکال فت ممکن است بسته به موقعیت جغرافیایی و تجربه جراح پلاستیک شما متفاوت باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه این عمل با مطب پزشکان موجود در لیست بالا تماس بگیرید. به خاطر داشته باشید که داشتن یک جراح پلاستیک با تجربه و دارای مدرک بورد ارزش پرداخت هزینه بیشتری را دارد.

در صورتی که به دنبال دکتر لیفت صورت در کرمان هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

دریافت نوبت اینترنتی از جراح بوکال فت در کرمان

گرفتن نوبت به صورت اینترنتی به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی زمان مراجعه خود را دریافت کنید. کافیست از طریق لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل پزشک، ضمن مشاهده روزها و ساعت های خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

مزایای عمل تخلیه چربی بوکال

بهترین جراح بوکال فت در کرمان

از جمله مزایای تخلیه چربی دهانی بوکال می توان به بهبود ظاهر گونه، لاغر سازی و زاویه دهی به صورت را نام برد. همچنین به دلیل اینکه جراحی بوکال از طریق ایجاد برش در داخل دهان انجام می شود پس از آن جای هیچ گونه زخم، بخیه و اسکار را روی گونه باقی نخواهد گذاشت. و از همه مهم تر عدم نیاز به بی هوشی و اتاق عمل یکی از بزرگترین مزایای جراحی بوکال محسوب می شود که بدون انجام عمل های سنگین باعث می شود ظاهر فرد بهتر به نظر رسیده و اعتماد به نفس بیمار بیشتر شود.

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کردید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران