بهترین دکتر رفع غبغب در اراک

بهترین دکتر رفع غبغب در اراک

فرشته مقامی

آیا زیر چانه غبغب دارید؟ آیا علیرغم بهبود عادات غذایی و ورزش، همچنان غبغب شما ناپدید نمی شوذ؟ ما در این لیست به کمک شما آمده ایم و به معرفی بهترین دکتر رفع غبغب در اراک پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

بهترین دکتر رفع غبغب در اراک

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر ناصر محمد خواه اراک، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به میدان هفت تیرف جنب پاساژ ساسانف بن بست ساسان، شماره 604 0862242827
2 دکتر سیامک راکعی اصفهانی اراک، خیابان جهان پناه، ایستگاه پیاده روی بالاتر از پل عابر پیاده، کوچه ارشاد (کوی علوی)، کلینیک رز 09186442586
3 دکتر هاشم افتخاری اراک، خیابان شهید بهشتی، جنب پاساژ جلالی، کوچه عمار ، ساختمان 418 08632231616
4 دکتر علی اکبر خدابخشی اراک، عباس اباد، میدان7تیر، جنب تامین اجتماعی، ساختمان پزشکان 08632226244
5 دکتر فرنود غرقابی اراک، عباس آباد، چهارراه هلال احمر، خیابان عضد، ساختمان کیانمهر، طبقه ۵، واحد ۱۷ 09361075897

هزینه جراحی غبغب در اراک

هزینه جراحی رفع غبغب در اراک با توجه به تعرفه بیمارستان، تکنیک جراحی پزشک، دستمزد وی و همچنین داروهای مراقبتی و گن های مخصوص بعد از جراحی تعیین می گردد. پس توصیه می کنیم در جلسات مشاوره با پزشک در این خصوص سوال کنید.

در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای جراحی لیفت صورت در اراک هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین دکتر رفع غبغب در اراک

برای یافتن بهترین مرکز لیزر اندولیفت در اراک، برروی لینک درج شده کلیک نمایید.

نوبت دهی اینترنتی بهترین دکتر رفع غبغب در اراک

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی و بدون نیاز به حضور در مطب نوبت خود را دریافت کنید. شما می توانید در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده روزها و ساعت های خالی زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

مشاوره آنلاین با دکتر رفع غبغب در اراک

رفت مشاوره به صورت غیرحضوری یکی از راه های جدید برای جلوگیری از اتلاف وقت در جهت مشاوره با پزشک است. شما می توانید از لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

بهترین دکتر رفع غبغب در اراک

بهترین دکتر رفع غبغب در اراک

غبغب که به عنوان چربی زیر ذهنی نیز شناخته می شود، یک اتفاق رایج است که زمانی اتفاق می افتد که لایه ای از چربی در زیر چانه شما تشکیل شود. این اغلب با افزایش وزن همراه است، اما می تواند به دلیل ژنتیک یا شل شدن پوست ناشی از افزایش سن ایجاد شود.عمل رفع غبغب عملی حساس و مهم است و حتما باید توسط پزشک متخصص انجام شود از این بابت ما در وب سایت تخصصی کلینیک زیبایی در جدول بالا بهترین دکتر رفع غبغب در اراک را برای شما کاربران عزیز جمع اوری کرده ایم.

مزایای عمل جراحی رفع غبغب چیست؟

  • جراحی رفع غبغب خیلی ساده و بدون درد می‌باشد.
  • دوره نقاهت بعد جراحی بسیار کوتاه است.
  • از چربی‌های جمع شده ناحیه غبغب برای زیبا سازی و جوان‌سازی پوست می‌توان استفاده کرد.
  • عمل جراحی با بی حسی موضعی و بدون درد انجام می‌شود.
  • عمل غبغب باعث افزایش اعتماد به نفس فرد می‌شود و در زیباسازی چهره او موثر است.

از این که تا پایان این لیست با ما همراه بودید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران