کلینیک کاشت مو اراک

کلینیک کاشت مو اراک | لیست مراکز و کلینیک های کاشت مو در اراک

پری چاوشی
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه

کاشت مو یکی از عمل های جراحی زیبایی است که باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود. کلینیک کاشت مو در اراک با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی های دنیا و استفاده از پرطرفدارترین روش های کاشت مو توانسته توجه مردم را جلب کند. با ما همراه شوید..

کلینیک های کاشت مو در اراک

کاشت موی طبیعی در اراک از جمله خدمات زیبایی و درمانی است که تحت نظر متخصصین کاشت و ایمپلنت مو انجام می شود. تقریبا تمام کلینیک‌های زیبایی در این استان، خدمات پیوند طبیعی مو را ارائه می‌کنند و این شما هستید که با یک انتخاب آگاهانه، می‌توانید بهترین کلینیک و دکتر پیوند طبیعی مو در اراک را پیدا کرده و سپس اقدامات لازم برای عمل را انجام دهید.

لیست کلینیک های کاشت مو در اراک

سایر کلینیک های کاشت مو در اراک

ردیف کلینیک نشانی شماره تماس
1 کلینیک زیبایی هلو اراک، خیابان خرم، ساختمان پاستور، طبقه اول، واحد 2 09194547692
08633138891
2 کلینیک زیبایی ایرانمهر اراک، میدان ولیعصر، خیابان شهید شیرودی، جنب کوچه توحید 08632240500
3 دکتر سینا اراک، میدان شهدا، پاساژ اتحاد، طبقه سوم 08632229310
4 کلینیک علوی اراک، میدان شهدا، ابتدای خیابان شهید بهشتی، جنب پاساژ اسلامی،
کلینیک علوی، مطب دکتر محمد شریفی.
08632217252
5 کلینیک کاشت مو ایران اراک، خیابان خرم، روبروی سازمان انتقال خون، ساختمان داروخانه بوعلی، طبقه دوم 08633127154
09184048434

هزینه کاشت مو در اراک

نکته لازم به ذکر این است که هزینه کاشت موی طبیعی در اراک از فردی به فرد دیگر تفاوت دارد چرا که نوع روش انتخابی، متخصص مربوطه برای اجرای کار، کلینیک مورد نظر، تعداد گرافت مورد نیاز، درمان عوارض احتمالی و ... در تعیین قیمت پیوند مو در اراک تاثیر خواهد داشت. لذا براساس گفته‌های مراجعین قبلی در این مورد قضاوت نکنید.

هزینه کاشت مو در اراک

کاشت مو به روش ‌های نوین در اراک

کاشت مو روش های مختلفی دارد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم. با اطمینان خاطر از نتیجه نهایی می‌توانید پیوند مو را انجام دهید. این روش‌ها دقت بسیار بالایی دارد و اگر متخصص نیز حرفه‌ای باشد، کمترین خطا را در پی خواهد داشت.

کاشت مو به روش FIT

در این روش از یک پانج کوچک دستی برای برداشت تعدادی از فولیکول‌های مو در ناحیه پر تراکم و کاشت آن در ناحیه مورد نظر استفاده می‌شود. هر واحد برداشت شده که گرافت مو نام دارد، شامل 1 الی 4 فولیکول مو می‌باشد.

کاشت مو به روش SUT

در پیوند موی طبیعی با روش اس یو تی در کلینیک های این شهر، پزشک از دستگاه‌های اتوماتیک برای برداشت فولیکول استفاده خمی کند. در نتیجه این مرحله سریعا پیش رفته و فولیکول‌ها دچار آسیب ناشی از استخراج نخواهند شد. این روش محبوبیت زیادی داشته و کمک می‌کند به تراکم ‌ایده‌آل موی سر خواهید رسید.

کاشت مو به روش FUT

در میان روش‌های پیوند مو، روش FUT به عنوان طولانی‌ترین گزینه شناخته شده است. ابتدا متخصص باید نوار باریکی از پوست بانک مو را برش داده و آن قسمت را بخیه بزند. سپس در ادامه، این نوار زیر میکروسکوپ قرار می‌گیرد و فولیکول‌ها از آن برداشته می‌شوند. همانگونه که از روند کار مشخص است، متخصص باید مهارت بالایی در اجرای کار داشته باشد تا به نتیجه دلخواه رسیده و به بانک مو آسیب وارد نشود. لذا در انتخاب پزشک خود دقت کنید.

مراقبت های بعد از پیوند مو

کاشت و پیوند مو دوران نقاهت بسیار حساسی دارد. طی کردن این دوران با دقت بالا میتواند نتیجه بسیار مطلوبی را برای شما به ارمغال آورد. از جمله اصلی ترین مراقبت های بعد از کاشت مو عبارت است از:

  • خوابیدن با زاویه 45 درجه در شب
  • استراحت پس از عمل
  • بالا نگه داشتن سر در زمان انجام امور روزمره
  • عدم استفاده از رنگ مو و سایر مواد شیمیایی
  • استفاده از داروهای تقویتی و یا مسکن

دلایل ترک سر بعد از کاشت را می توانید در لینک درج شده بخوانید.

سوالات پرتکرار درباره کاشت و پیوند مو

در ادامه به برخی از پرتکرارترین سوالات درباره کاشت مو پاسخ می دهیم:

آیا مصرف مشروبات الکی و سیگار بعد از کاشت مو ممنوع است؟

بله. مصرف مشروبات الکی قبل و بعد از کاشت مو و مصرف سیگار بعد از کاشت مو ممنوع است، چرا که می تواند در روند بهبود شما تاثیرات منفی داشته باشد.

آیا مصرف ماینوکسیدیل و فیناستراید بعد از کاشت مو ضروری است؟

برای مصرف این دارو ضرورتی وجود ندارد و با توجه به تشخیص پزشک میتوان این داروها را مصرف نمود.

برای درمان جوش بعد از کاشت مو چه کنیم؟

برای از بین بردن جوش بعد از کاشت مو پزشک متخصص داروهایی تجویز می نماید. کلیندامایسین به عنوان یکی از داروهای تجویزی این پزشکان است. توصیه می کنمی هیچ داروی را بعد از کاشت مو بدون مشورت با پزشک مصرف نکنید.

نظر کاربران