کوچک کردن سینه در شیراز + ۱۰ مرکز تخصصی عمل کوچک کردن سینه در شیراز

ماموپلاستی شیراز

ماموپلاستی یا کوچک کردن سینه یکی از جراحی های زیبایی برای زنان محسوب می شود در بین خانم ها جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. در جدول زیر بهترین کلینیک برای عمل کوچک کردن سینه در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است.

لیست بهترین جراح ماموپلاستی در شیراز

ردیفنام پزشکنشانیشماره تماس
۱دکتر فرزانه بستانیان
متخصص جراحی
شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه ۴، ساختمان پزشکان پاستور، طبقه ۴۰۷۱۳۶۴۷۳۵۲۸
۲دکتر وحید عین آبادی
متخصص جراحی(زیبایی-ترمیمی)
شیراز، خیابان کریم خان زند، جنب هتل پارس، ساختمان پزشکان صدف، طبقه دوم۰۷۱۳۲۳۳۷۳۳۸
۰۹۱۷۳۰۴۴۲۱۹
۳دکتر ابراهیم حاتمی پور
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
شیراز، تقاطع خیابان قصردشت و عفیف آباد، جنب بانک ملی، طبقه دوم بانک کشاورزی۰۷۱۳۶۲۸۷۰۷۲
۰۷۱۳۶۲۸۷۰۷۳
طبقه ۴، واحد ۱۶
۰۷۱۳۶۲۶۵۰۵۲
۰۹۲۲۹۴۹۵۹۳۲
۸کلینیک تخصصی دناشیراز، خیابان معالی آباد، نبش کوچه ۱ دکتر شریعتی، ساختمان پارسا، طبقه ۶۰۷۱۳۶۳۵۱۱۲۷
۰۹۱۷۵۴۱۵۸۶۸
۹کلینیک زیبایی به سیماشیراز، میدان مطهری، ابتدای قدوسی غربی، نبش کوچه ۱۰۹۱۷۷۱۰۱۳۸۶
۱۰دکتر صابر منصوریشیراز، بلوار ستارخان، روبروی ولیعصر، جنب بانک آینده، ساختمان سیلور، طبقه ۶۰۷۱۳۶۲۸۲۴۹۷
۰۹۱۷۷۷۷۹۵۹۰
۱۱کلینیک جراحی دکتر محمد جاویدی پارسیجانیشیراز، قصردشت، جنب مسجدالرسول، بانک مسکن، طبقه ۱۰۹۳۷۸۰۲۱۰۸۳
۱۲دکتر علی کریمی

شیراز، خیابان قصردشت، روبروی قم آباد، نبش کوچه ۸۳۰۷۱۳۶۲۷۴۵۸۳
۰۹۰۵۹۱۷۶۴۶۳

بهترین دکتر جراح سینه در شیراز کیست؟

آید قصد جراحی سینه در جهت کاهش سایز آن را دارید؟ آیا برای پیدا کردن جراح ماموپلاستی در شهر شیراز دچار سردرگمی شده اید؟ نگران نباشید وب سایت کلینیک زیبایی به عنوان مرجع معتبر در زمینه معرفی جراحان ماموپلاستی اسامی این پزشکان را در جدول فوق آورده است.

عمل جراحی کوچک کردن سینه ها (ماموپلاستی) چیست؟

کوچک کردن سینه یا همان مامو‌پلاستی کاهشی نوعی جراحی پلاستیک است که در جهت زیبایی و تناسب اندام در نظر گرفته می شود. اگر سایز سینه خانمی خیلی بزرگ باشد این جراحی به عنوان یک روش درمانی برای کاهش درد و سنگینی سینه ها در نظر گرفته می شود. این عمل توسط جراح متخصص ماموپلاستی در شیراز و یا شهرهای دیگر انجام می شود.

ماموپلاستی (کوچک کردن سینه) برای چه کسانی مناسب است؟

بزرگ شدن بیش از اندازه سینه، معمولا مشکلات بسیاری را برای فرد به‌وجود می‌آورد. وجود یک یا چند مورد از این مشکلات می‌تواند فرد را به گزینه مناسب برای انجام ماموپلاستی کاهشی تبدیل کند:

• محدودیت در حرکت و ورزش به دلیل بزرگی سینه‌ها
  • درد گردن و شانه به دلیل وجود فشار غیر متعارف
  • سوزش پوست سینه
  • دردهای عصبی
  • مشکلات در پوشیدن لباس
  • عدم تقارن در اندازه سینه‌ها و کوچک و بزرگ بودن آنها
  • ظاهر نامناسب و کاهش اعتماد به نفس شخص به دلیل اندازه بزرگ سینه‌ها

اگر به دنبال بهترین جراح ژنیکو‌ماستی در شیراز هستنید به لینک درج شده مراجعه کنید.

ماموپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

روش های کوچک کردن پستان

جراح ماموپلاستی در شیراز از بیهوشی در این عمل استفاده می کند و بسته به وضعیت بدنی فرد و تکنیک به‌کار رفته، ماموپلاستی کاهشی معمولا بین ۲ تا ۴ ساعت زمان نیاز دارد. نخست جراح برش‌هایی را پیرامون هاله سینه، ایجاد می‌کند. سپس از زیر هاله پستان تا چین زیر سینه یک برش عمودی زده می‌شود. در صورت نیاز، یک برش افقی نیز در ناحیه چین زیر سینه ایجاد می‌شود.

در کنار ماموپلاستی میتوان از لیفت سینه نیز برای خوش فرم کردن آنها استفاده کرد. اگر به دنبال جراح لیفت سینه در شیراز هستید به لینک درج شده مراجعه کنید.

مراقبت‌های پس از عمل ماموپلاستی

پس از جراحی به توصیه‌های پزشک جراح خود به دقت عمل کنید. با مراقبت مداوم از سینه‌ها تا شش ماه، به نتایج خوب ماموپلاستی کاهشی دست خواهید یافت. رعایت موارد زیر را فراموش نکنید:

پس از عمل، وجود درد در ناحیه سینه طبیعی است. با کمک مسکن درد کاهش می‌یابد و پس از چند هفته کاملا رفع می‌شود.
پس از جراحی تورم و کبودی وجود خواهد داشت که برای رفع شدن کمی طول می‌کشد. گاهی رفع ورم پس از جراحی کوچک کردن سینهدر شیراز ، به ماه‌ها زمان نیاز دارد.
برای خارج شدن خونابه و دیگر ترشحات، لوله‌ای در سینه‌ها کار گذاشته می‌شود که پس از چند روز برداشته می‌شود.
داروهای تجویز شده را بر اساس دستور پزشک حتما مصرف کنید.
روزهای پس از عمل راه بروید. این کار به بهبود زودتر شما کمک می‌کند.
رژیم غذایی خود را با مایعات شروع کنید تا آب از دست رفته بدن جبران شود.
میوه‌ی آناناس در بهبود زودتر جای جراحی موثر است.
مصرف سدیم و نمک را کاهش دهید.
از سوتین طبی همیشه استفاده کنید جز در موقع حمام کردن.
تا سه روز پس از جراحی حمام نروید.
همیشه جای زخم را خشک نگه دارید و بخیه‌ها را دستکاری نکنید.
تا مدتی از انجام هرگونه فعالیت سنگین و حرکت دادن دست که به سینه‌ها فشار وارد کند (حتی رانندگی کردن) خودداری کنید.

مراقبت های بعد از عمل ماموپلاستی

عوارض ماموپلاستی چیست؟

طبق نظر جراحان پلاستیک و زیبایی این عمل نیز مانند تمام جراحی ها عوارضی در پی خواهد داشت که با گذراندن دوره نقاهت این عوارض نیز از بین خواهد رفت.

• التهاب

محدودیت سنی عمل کوچک کردن سینه

انجام عمل کوچک کردن سینه در شیراز برای سنین بالای ۱۸ سال تا ۶۰ سال انجام می‌شود. البته باید به این نکته توجه داشت که در مراجعه‌کننده بالای ۴۰ سال، بهتر است آزمایش‌های قبل از جراحی، تکمیل تر انجام شود تا با این‌کار، اطمینان حاصل شود که بیمار مشکل زمینه‌ای مخاطره‌آمیز نداشته باشد.

آیا عمل ماموپلاستی با درد همراه می باشد؟

حتما دلتان می‌خواهد بدانید که تا چه حد درد منتظرتان است، اگر این سوال را از افراد مختلف بپرسید، قطعا پاسخ‌های متفاوتی می‌گیرید. میزان درد به آستانه تحمل هر فرد بستگی دارد. ولی بعد از جراحی بیشتر افراد درد شدیدی را تجربه نمی کنند و بعد از سه روز از جراحی درد رفته رفته کاهش می یابد.

هزینه عمل ماموپلاستی کاهشی در شیراز چقدر است؟

هزینه عمل کوچک کردن سینه زنان، به حجم سینه‌ها، سختی عمل، محل جراحی و نوع بیهوشی بستگی دارد. این هزینه بر اساس تعرفه پزشک و شرایط هر فرد متفاوت است و نمی‌توان هزینه این جراحی را به‌طور دقیق، مشخص کرد. پس بهتر است، جهت اطلاع از هزینه جراحی ماموپلاستی، با پزشکتان صحبت کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که هزینه این جراحی به دلیل آن که یک عمل زیبایی است، با بیمه محاسبه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید : لیفت سینه در شیراز